سفر 5500 کیلومتری زن جوان با پای پیاده و پنج شتر

به گزارش وبمستر وبلاگ، سوفی ماترسون زن 32 ساله اهل استرالیا تصمیم گرفت سفری حماسی را در سراسر استرالیا شروع کند و همسفر او هم چند شتر بودند.

سفر 5500 کیلومتری زن جوان با پای پیاده و پنج شتر

به گزارش خبرنگاران، این زن قبل از اینکه سفر 5500 کیلومتری خود را از غربی ترین نقطه استرالیا در خلیج کوسه تا شرقی ترین نقطه در خلیج بایرون شروع کند 5 شتر را برای حمل مایحتاج خود آموزش داد.

سوفی در سال 2016 تصمیم به فاصله گرفتن از کار خود در فیلم و تلویزیون گرفت و به دوشیدن شیر شتر ها روی آورد اما در نهایت عشق این حیوانات شد. کاری که قرار بود شش ماه طول بکشید به پنج سال رسید و انتها پیاده روی به همراه شتر ها را شروع کرد.

پیاده روی ساحل به ساحل سوفی تقریبا در انزوای کامل صورت گرفت چراکه بسته شدن مرز های ایالتی و محدودیت های اعمال شده به علت شیوع کرونا باعث شد او در مسیری 700 کیلومتری هیچ فردی را دیدار نکند.

وی می گوید: در این سفر چالش برانگیز پستی و بلندی های زیادی وجود داشت. یادم هست در یک مرحله فقط نشسته بودم و گریه می کردم. انزوا و فشار روی حیوانات در برخی مواقع طاقت فرسا بود. با این وجود، اوج ها بیش از چالش ها بود. من فقط دوست داشتم آنجا تنها باشم و منظره ها را ببینم.

در این سفر روزِ سوفی از ساعت 5:30 صبح با برپایی آتش و صبحانه شروع می گردد، در حالی که شتر ها به مدت یک ساعت می چرند و فرایند جمع شدن آن ها و جمع آوری وسایل هم یک ساعت به طول می انجامد.

این زن معمولا روزی 18 کیلومتر با شتر ها پیاده روی می نماید و میخواهد تا نوامبر امسال خود را به خلیج بایرون برساند.

منبع: فرارو
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 447

به "سفر 5500 کیلومتری زن جوان با پای پیاده و پنج شتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر 5500 کیلومتری زن جوان با پای پیاده و پنج شتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید