شبح 55؛ نقد طراحی و معرفی مرسدس آ ام گ CLA 45 تازه

به گزارش وبمستر وبلاگ، پس از آنکه ب ام و در سال جاری میلادی، نیم قرن فعالیت بخش M خود را جشن گرفت، رقیب اشتوگارتی آن، یعنی مرسدس نیز با معرفی مدل CLA 45 Edition 55، پنجاه و پنجمین سالگرد فعالیت بخش پرفرمنس AMG را نیز جشن گرفت. هرچند که مرسدس پیش از این نیز اقدام به معرفی نسخه های ویژه Edition 55 از مدل های مختلف CLA 35 ،G 63 و A 35 کرده بود، اما حال مدل های CLA 45 و A 45 نیز به این خانواده اضافه شده اند.

شبح 55؛ نقد طراحی و معرفی مرسدس آ ام گ CLA 45 تازه

از نظر ظاهری، مهم ترین نکته مجهز شدن CLA 45 Edition 55 به کیت بدنه AMG Night Package ll به صورت استاندارد است که از جمله ویژگی های آن می توان به جلوپنجره، ورودی های هوای سپر، درپوش آینه های جانبی و برخی تزئینات و جزئیات بدنه به رنگ مشکی براق اشاره کرد.

قبلی 1 از 3 بعدی

همچنین، روکش کرومی و مشکی رنگ بر روی سراگزوزهای چهارگانه و نیز شیشه های دودی تکمیل کننده این پکیج است. علاوه بر این موارد، می توان به رینگ های 19 اینچی آ ام گ با رنگ خاکستری تیتانیومی و لوگوی Edition 55 بر روی درپوش مرکزی و الگوی های تزئینی بر روی رکاب پایین درب ها نیز به عنوان بخش دیگری از تغییرات ظاهری اجرا شده بر روی این نسخه ویژه و سفارشی اشاره کرد.

جدیدترین آگهی های مرسدس بنز

همچنین، مشتریان این مدل ها می توانند از امکان سفارش دو رنگ بدنه مشکی کیهانی متالیک Cosmos Black Metallic و سفید دیجیتال متالیکDigital White Metallic نیز برخوردار می باشند.در داخل کابین نیز یک تم رنگی مشکی و قرمز برای نسخه های ویژه انتخاب شده که با تریم آلومینیوم تیره ترکیب شده است.

قبلی 1 از 3 بعدی

جایگاه های استاندارد AMG Performance نیز دارای روکش چرمی به رنگ قرمز و مشکی هستند که در کنار کفپوش های مخمل آ ام گ به رنگ مشکی و با دوخت قرمز تکمیل کننده تریم داخلی هستند. از دیگر ویژگی های متمایز داخل کابین می توان به لوگوهای Edition 55 بر روی فرمان و نیز کفپوش ها اشاره کرد.

مرسدس CLA 45 و A 45 نسخه های Edition 55 به پیشرانه های دو لیتری چهار سیلندر توربو شارژر مجهز شده اند که قدرتی معادل 421 اسب بخار و گشتاوری 500 نیوتن متری را تولید می کند که صفر تا صدی معادل 3/9 ثانیه را برای این مدل ها به ارمغان می آورد. مرسدس آ ام گ هنوز جزئیات مربوط به قیمت نسخه های Edition 55 را منتشر نکرده، اما طبق اخبار این مدل ها در اواخر سال جاری میلادی به مشتریان خود تحویل داده خواهند شد.

خرید و فروش و قیمت مرسدس بنز

منبع: دیوار
انتشار: 6 تیر 1401 بروزرسانی: 6 تیر 1401 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 770

به "شبح 55؛ نقد طراحی و معرفی مرسدس آ ام گ CLA 45 تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبح 55؛ نقد طراحی و معرفی مرسدس آ ام گ CLA 45 تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید