تور ارزان ترکیه: ضرورت 24 ساعته شدن مرز رازی - کاپی کوی ترکیه

به گزارش وبمستر وبلاگ، خبرنگاران/آذربایجان غربی در نشست مشترک بین مسئولین ایرانی و ترکیه ای بر ضرورت تکمیل جاده خوی - قطور و 24 ساعته شدن مرز رازی - کاپی کوی تاکید شد.

تور ارزان ترکیه: ضرورت 24 ساعته شدن مرز رازی - کاپی کوی ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

داریوش امانی، معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای امروز 8 فروردین در این نشست توضیح داد: رییس جمهور ایران در مورد رسیدن به سطح 30 میلیارد تبادلات تجاری و مالی بین دو کشور ایران و ترکیه اعلام آمادگی نموده است و مرز رازی و کاپی کوی می تواند در تحقق این رویداد مهم مالی نقش اساسی ایفا نماید.

امانی توضیح داد : برای تکمیل جاده استراتژیک خوی - قطور اعتبار ویژه ای تخصیص خواهیم داد .

عادل نجف زاده، رییس پارلمانی گروه دوستی ایران و ترکیه و نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس نیز در این نشست ضمن تشکر از مهمان نوازی مسئولین ترکیه اظهار کرد: در دیداری که به همراه رییس مجلس رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه داشتیم دو کشور علاقمند افزایش تبادلات تجاری و مالی از جهت مرز رازی - کاپی کوی هستند.

وی توضیح داد : در حال حاضر پایانه رازی تکمیل و بزودی افتتاح می گردد و تکمیل جاده خوی - قطور هم بخش اول جاده تا 34 کیلومتر تمام شده و بخش دوم نیز با توجه به پیگیری های اجرا شده و نگاه ویژه دولت و وزیر راه در مدت یکسال تکمیل خواهد شد .

نجف زاده ادامه داد : موضوع 24 ساعته شدن مرز رازی کاپی کوی هم باید به وسیله دو دولت ایران و ترکیه در اسرع وقت تصمیم گیری و به نتیجه برسد تا شاهد رونق مالی منطقه و افزایش تبادلات تجاری دو کشور ایران و ترکیه به سطح 30میلیارد دلار باشیم .

سوکاک مدیر گمرک کاپی کوی ترکیه نیز در این نشست ضمن خوش آمد گویی به مسئولین ایرانی و هیات همراه اظهار کرد : برای دولت و مردم ترکیه تکمیل جاده خوی - رازی بسیار مهم و حیاتی است .

وی توضیح داد : اقتصاد و تجارت ترکیه وابسته به این گمرک رازی و کاپی کوی است و تکمیل جاده خوی - قطور آرزوی مردم ترکیه است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 738

به "تور ارزان ترکیه: ضرورت 24 ساعته شدن مرز رازی - کاپی کوی ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ترکیه: ضرورت 24 ساعته شدن مرز رازی - کاپی کوی ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید