عجیب ترین ربات جاسوس دنیا

به گزارش وبمستر وبلاگ، یک دوربین از راه دور بی صدا و ضد ضربه می تواند انواع کارهای شناسایی را انجام دهد، حتی اگر بتوانید آن را با خیال راحت به سقفی که معمولاً نمی توانید به آن دسترسی پیدا کنید، بچسبانید. این فاکتور اصلی برای طراحی Throwbot بوده که به وسیله Recon Robotics پیشرفته است.

عجیب ترین ربات جاسوس دنیا

به گزارش خبرنگاران ، نسخه فعلی، Throwbot 2، بسیار کوچک است و تنها 4.5 اینچ ارتفاع داشته و وزن آن فقط کمی بیش از نیم کیلوگرم است. این ماژول بسیار ریز مجهز به یک جفت چرخ ضخیم است که می تواند روی موانع و زمین های ناهموار بخزد و صدایی کمتر از 59 دسی بل فراوری کند.

به نقل از روزیاتو، این ربات را با دوربین های یکپارچه دید در روز و شب و ابزارهای شنیدن ترکیب کنید، و یک جاسوس قابل حمل خواهید داشت که می تواند تقریباً دزدکی به هر جایی وارد گردد. با این حال، نقطه قوت اصلی این ربات، دوام آن است.

Throwbot 2 را می توان به طور ایمن تا ارتفاع 40 متری پرت کرد و بعلاوه در برابر سقوط های مکرر از ارتفاع 10 متری نیز مقاوم است. این استحکام به اپراتورها اجازه می دهد تا آن را در فواصل کوتاه از موقعیت خود و بعلاوه روی سقف ها و طاقچه ها پرتاب نمایند.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 10 مهر 1403 بروزرسانی: 10 مهر 1403 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 1021

به "عجیب ترین ربات جاسوس دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب ترین ربات جاسوس دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید