قیمت آپارتمان های سالخورده در تهران

به گزارش وبمستر وبلاگ، محدوده سبزپوش بازار مسکن که قیمت های پیشنهادی فروش در آن پایین تر از حدود مورد انتظار است، گروه سنی سالخورده ها را فارغ از منطقه جغرافیایی شامل می گردد.

قیمت آپارتمان های سالخورده در تهران

به گزارش دنیای اقتصاد، حتی در گران ترین منطقه ها شهر تهران نیز امکان جست وجوی فایل هایی که قیمتشان از حدود قیمت منطقه پایین تر باشد ممکن است؛ کافی است جست وجوی خود را در گروه سنی آپارتمان های سالخورده با سن بنای 20 سال به بالا متمرکز کنید. بازار مسکن شهر تهران اگرچه روزهای کم رونقی را سپری می نماید، اما خرید و فروش آپارتمان های سالخورده به علت مزیت قیمتی نسبی در برابر دیگر فایل ها، متقاضی دارد. با این حال درون محدوده سنی سالخورده ها در بازار مسکن نیز بعضی از املاک به علت اینکه مشاعات مقبول و بازسازی شده ندارند، بعضا ماه ها در صف فروش به جای مانده اند.

امید به فروش املاک سالخورده در خصوص واحدهایی که مشاعات آن در کنار داخل واحد بازسازی شده باشد و از حداقل امکانات ضروری یعنی آسانسور برخوردار باشد، بیشتر است؛ کمااینکه واسطه های ملکی می گویند این قبیل فایل ها بازدیدنماینده بیشتری دارد و تماس گیرندگان با آگهی دهندگان در نیازمندی های آنلاین ملکی در تماس خود درباره نوع بازسازی مشاعات نیز سوال می نمایند و اگر مقبولیت نسبی حاصل گردد، برای بازدید مراجعه می نمایند.

در جدول زیر قیمت پیشنهادی فروش 40 واحد آپارتمان مسکونی با سن بنای 20 سال به بالا گردآوری شده است که پراکندگی آن به لحاظ جغرافیایی تقریبا عمده منطقه ها شهر را پوشش داده و نشان می دهد متقاضیان خرید مسکن در همه منطقه ها، گزینه های سالخورده متعددی برای آنالیز پیش رو دارند.

منبع: فرارو
انتشار: 11 دی 1401 بروزرسانی: 11 دی 1401 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 878

به "قیمت آپارتمان های سالخورده در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت آپارتمان های سالخورده در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید