مامور ویژه در ایستگاه نسیم

به گزارش وبمستر وبلاگ، تهران (پانا) - دو برنامه تازه ایستگاه ، مامور ویژه و سری تازه برنامه چهل تیکه به آنتن شبکه نسیم می رسند.

مامور ویژه در ایستگاه نسیم

به گزارش روابط عمومی شبکه نسیم طی بازدید مدیران شبکه از مراحل ضبط و فراوری دو پروژه ایستگاه و مامور ویژه از عناوین تازه شبکه نشاط و تفریح رونمایی شد.

ایستگاه که با خاستگاه اجتماعی و منطبق با اهداف شبکه نسیم در حال فراوری است با محتوایی متفاوت و برپایه تکنیک ها و قابلیت های کنترل خشم به شبکه نشاط و تفریح می آید. این برنامه با مرور پرونده های واقعی که در اثر بروز خشم منجر به نزاع و درگیری شده در فضای ترکیبی نمایشی و تاکشو روایت می گردد. ایستگاه محلی است برای درنگ و تامل در رفتارهای روزمره که در برشی از جامعه و محلی دلنشین به نام نسیم آباد حکایت میگردد.

بنابراین گزارش ایستگاه به تهیه کنندگی و کارگردانی فریدالدین نیکجو برای پخش از شبکه نسیم آماده می گردد که با میزبانی سید جواد هاشمی و با همراهی شخصیت های مکمل با هنرمندی مریم سعادت، خسرو احمدی و حسین رفیعی جریان برنامه را پیش می برند.

مستند مسابقه مامور ویژه

مامور ویژه دیگر پروژه شبکه نسیم است که ضبط آن در لوکیشن شهرستان شیرگاه در حال اجرا و مراحل پس از فراوری را طی می نماید و در آخرین روز فراوری شاهد حضور مدیران شبکه نسیم در محل ضبط برنامه بود.

مامور ویژه با مشارکت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی به مناسبت هفته ناجا در حال فراوری است با حضور 36 نفر از اعضای یگان ویژه نیروی انتظامی در فضایی رقابتی در قالب 6 تیم 6 نفره در 3گروه 2 تیمی و مجذوب کننده، به وسیله علیرضاکرمی تهیه و فرشید فرجی کارگردانی می گردد.

مامور ویژه بخش هایی از رقابت مجذوب کننده نظامی شامل اسب سواری، تیراندازی، راپل، موتور سواری،پاراموتور،پالاگلایدر و... جهت پخش از شبکه نسیم اماده می گردد.

چهل تیکه

سری پنجم چهل تیکه در دکوری متفاوت ضبط خود را اغاز کرد. این برنامه که با مرور خاطرات دلنشین گذشته و دعوت از نقش آفرینان این یادگاری های شیرین به برنامه متفاوت این سال های تلویزیون مبدل شد و در فصل تازه هم با اجرای محمد رضا علیمردانی، میزبان هنرمندان و چهره های شاخص و موثر این حوزه خواهد بود.

چهل تیکه در دو فصل گذشته خود با دعوت از ده های نفر از افراد برجسته تلویزیون و سینما توانست گنجینه ای از آثار قابل ارجاع و استناد را برای این عرصه ارئه و محفوظ نگه دارد. این برنامه با تهیه کنندگی الهام حاتمی خود را برای اغاز پخش در فصل تازه اماده می نماید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 514

به "مامور ویژه در ایستگاه نسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مامور ویژه در ایستگاه نسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید