پاسخ مورینیو به نقدها با طعنه به گواردیولا!

به گزارش وبمستر وبلاگ، مورینیو پنجشنبه شب با رم پیروزیتی قابل توجه به دست آورد و پیروز شد به فینال این فصل لیگ اروپا راه پیدا کند. او فصل گذشته هم با جالوروسی به فینال لیگ کنفرانس رسید و قهرمانی را به دست آورد و حالا برای دومین فصل پیاپی حضور در یک فینال اروپایی را تجربه می نماید.

پاسخ مورینیو به نقدها با طعنه به گواردیولا!

البته بازی به شدت دفاعی و وقت کشی بازیکنان رم در بازی مقابل لورکوزن انتقاد هایی را از این تیم و مورینیو به همراه داشته است. تیم مورینیو که بازی رفت را در شهر رم 1-0 پیروز شده بود، هر طور بود به تساوی 0-0 رسید تا به فینال صعود کند.

مورینیو در پاسخ به منتقدانش گفت: فقط تیم هایی می توانند بدون رنج و با خیالی آسوده برنده شوند که بازیکنانی 40 تا 70 میلیون یورویی روی نیمکت خود دارند. چهارشنبه گواردیولا برابر رئال، خولین آلوارز، ریاض محرز و فیل فودن را روی نیمکت گذاشته بود. سیتی با چنین تیمی توانست رئال را شکست دهد، ولی ما برابر لورکوزن چهار یا پنج بازیکن اصلی خودمان را در اختیار نداشتیم.

مورینیو ادامه داد: الان شرایط رم به گونه ای است که چاره ای نداریم جز اینکه از بعضی بازیکنان ذخیره که دقایق زیادی بازی نکرده اند، استفاده کنیم. در انتقالات تابستانی هفت میلیون یورو خرج کردیم و حالا در فینال لیگ اروپا هستیم. در واقع کاری که ما انجام داده ایم، خارق العاده است.

منبع:فوتبالی

منبع: فرارو
انتشار: 30 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1402 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 939

به "پاسخ مورینیو به نقدها با طعنه به گواردیولا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ مورینیو به نقدها با طعنه به گواردیولا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید