چرا نمی توان روی ماشین افسانه ای رونالدو قیمت گذاشت؟ ، عکس

به گزارش وبمستر وبلاگ، بعضی ماشین ها آن قدر خاص هستند که قیمت گذاشتن رویشان بسیار سخت است، مثل بوگاتی چنتو دیه چی کریستیانو رونالدو که فقط 10 نمونه از آن ساخته شده است.

چرا نمی توان روی ماشین افسانه ای رونالدو قیمت گذاشت؟ ، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، اگر همین الان فرد پولدار هوس خریدن یک دستگاه بوگاتی چنتو دیه چی به سرش بزند چاره ای ندارد جز این که سراغ معدود مالکان 10 دستگاه فراوری شده از این خودرو برود.

بوگاتی چنتو دیه چی ماشین فراوری محدودی بود که برای بزرگداشت 110 سالگی برند و ادای احترام به بوگاتی ای بی 110 طراحی شد. چنتو دیه چی در ایتالیایی به معنای 110 است.

این ماشین را می توان اوج مهارت و ظرافت کار بوگاتی در ساخت یک ابر ماشین دانست. هیولایی که با موتور 8 لیتری 16 سیلندر به قدرت باورنکردنی 1587 اسب بخار دست پیدا می نماید.

طراحی این ماشین الهام گرفته از بوگاتی شیرون است اما می توان بخشی از ویژگی های ای بی 110 را نیز در آن پیدا کرد. تیم طراحی چنتو دیه چی به لطف نرم افزارهای پیش رفته و ابزارهای نمونه سازی سه بعدی توانستند کار طراحی این ماشین پیچیده را طی فقط 6 ماه به خاتمه برسانند.

چنتو دیه چی از بوگاتی شیرون 20 کیلوگرم سبک تر است و با موتور قدرتمندی که دارد فقط در 2.4 ثانیه می تواند به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد.

بیشینه سرعت این ابر ماشین به 380 کیلومتر در ساعت محدود شده است و معین است که توان عبور از این سرعت نجومی را هم دارد.

چنتو دیه چی از محصولات دست ساز کمپانی بوگاتی است که فقط 10 عدد از آن از کارخانه مولشایم بوگاتی بیرون آمد و همه این 10 ماشین در تابستان سال 2022 به خریدارانی که از پیش برایش صف کشیده بودند، تحویل داده شد آن هم به قیمت 8 میلیون دلار.

پس اگر کسی هوس سواری شدن به چنتو دیه چی مشهور را دارد، هر چه قدر هم که پولدار باشد، باید سراغ یکی از این ابرپولدارها همانند کریستیانو رونالدو برود شاید که حاضر باشند ماشین خاصشان را به او بفروشند.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 فروردین 1402 بروزرسانی: 11 فروردین 1402 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 920

به "چرا نمی توان روی ماشین افسانه ای رونالدو قیمت گذاشت؟ ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا نمی توان روی ماشین افسانه ای رونالدو قیمت گذاشت؟ ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید