10 تصویر از شادی جنجالی و بوسه پرسپولیسی سابق بر لوگوی استقلال

به گزارش وبمستر وبلاگ، مهاجم استقلالی ها اولین گل خود را با پیراهن این تیم در حساس ترین شرایط ممکن به ثمر رساند.

10 تصویر از شادی جنجالی و بوسه پرسپولیسی سابق بر لوگوی استقلال

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ملاقات تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال تهران در حالی با فزونی یک بر صفر تیم میهمان به خاتمه رسید که در طول 90 دقیقه توپی از خط دروازه ها عبور ننموده بود اما در چهارمین دقیقه از وقت های اضافه، استقلال پیروز به باز کردن دروازه نفت شد.

این گل را آرمان رمضانی به در دقیقه 4+90 به ثمر رساند؛ او در صحنه به ثمر رساندن گل، با تیز هوشی تمام پاس رو به عقب حسین طیبی به فرزین گروسیان را دنبال نموده و با یک ضربه نوک پای دقیق توپ را از بالای سر دروازه بان حریف وارد دروازه کرد. فرزین گروسیان در این صحنه انتظار نداشت که پاس رو به عقب طیبی با دخالت مهاجم حریف روبرو گردد اما رمضانی به خوبی توپ را دنبال کرد و در لحظه ای به آن ضربه زد که دروازه بان حریف خود را آماده در آغوش کشیدن توپ نموده بود.

آرمان رمضانی پس از گلزنی شادی وصف ناپذیری را به نمایش گذاشت و بر لوگوی استقلال بوسه زد تا دوربین ها لحظه ای جنجالی را ثبت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 348

به "10 تصویر از شادی جنجالی و بوسه پرسپولیسی سابق بر لوگوی استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 تصویر از شادی جنجالی و بوسه پرسپولیسی سابق بر لوگوی استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید