5 دلیل برای سفر به چسکی کروملوف

به گزارش وبمستر وبلاگ، چسکی کروملوف

بیشتر گردشگران حرفه ای که از شهرهای شناخته شده جهان مثل پاریس، لندن و شهرهایی از این قبیل دیدن کرده اند دوست دارند تا برنامه خود را فقط معطوف به این شهرها نکنند چون می دانند که در این جهان پهناور شهرهایی وجود دارند که شاید به مقدار دو شهر گفته شده در بالا و یا شهرهای مشابه آن ها شناخته شده نباشد ولی شاید حتی بسیار دیدنی تر و پر جاذبه تر از آن ها باشد و چسکی کروملوف هم یکی از این شهرهاست. این شهر دیدنی در جمهوری چک قرار گرفته است دلایلی را به شما می گوییم که شما را متقاعد می کند که باید این شهر را به عنوان یکی از مقاصد سفر انتخاب کنید. با خبرنگاران همراه باشید:

5 دلیل برای سفر به چسکی کروملوف

فرض کنید شما یک فرصت برای سفر خارجی در پیش رو داشته باشید، چه شهری و یا کشوری را انتخب می کنید؟ انتخاب از بین این تعداد شهرهای دیدنی واقعا کار سختی است اما هر شهری ویژگی ها و خصوصیت های منحصر بفردی دارد که آن را از بقیه شهرها و منطقه ها متمایز می کند و مقایسه بین آن ها اصلا کار راحتی نیست اما چیزی که تعیین است این است که دوست دارید از جایی دیدن کنید که هم جذابیت های خاصی داشته باشد و هم به شما آرامش دهد و خاطره ماندگار را در ذهنتان باقی بگذارد و مطمئنا باشید که همه این احساس ها را در چسکی کروملوف خواهید داشت. اگر می خواهید به چک سفر کنید مطمئنا می خواهید از شهر پراگ دیدن کنید و آن چه که این شهر را دوست داشتنی می کند تعداد زیاد خیابان های سنگ فرش شده و قلعه های آن است که همه آن ها ارزش دیدن دارند و در این جا می خواهیم 5 دلیل را به شما بگوییم که به شما ثابت می کند که باید به این شهر سفر کنید.

  • سفر راحت به چسکی کروملوف

اگر به جمهوری چک سفر کردید و خواستید شهری به غیر از پراگ را هم ببینید بدون شک باید چسکی کروملوف باشد، از پراگ به این شهر هم اتوبوس هایی وجود دارد که به سختی به 3 ساعت و نیم می رسد. اگر بخواهید با راهی به غیر از اتوبوس سفر کنید مثلا با قطار، هم می توانید از شهر پراگ و هم از شهرهای دیگر مثل مونیخ، وین و… اقدام کنید.

  • مهمان نوازی بیش از حد

یکی از بهترین کارهایی که قبل از سفر به هر جایی می توانید انجام دهید این است که به میزان کافی اطلاعات درباره شهر، رستوران ها، هتل ها، اقامت گاه ها و… به دست بیاورید. اگر به سایت تریپ ادوایزر مراجعه کنید و دیدگاه های افرادی که به چسکی کروملوف سفر کرده اند را بخوانید، با نظرهای فوق العاده مثبت و خوبی درباره یکی از اقامت گاه های آن روبرو می شوید مهمان خانه ای به نام خانه کروملوف. نام صاحبان این هاستل و کارولین است و آنقدر محیط راحتی برایتان مهیا می کنند که اصلا احساس نمی کنید در یک کشور دیگر هستید و فکر می کنید در خانه خودتان هستید. حتی در تعدادی از نظرها می بینید که مردم نوشته اند که احساس می کرده اند یکی از بستگان نزدیکشان را دیده اند و در خانه آن ها اقامت کرده اند.

  • غذای خوشمزه

یکی از جالب ترین بخش های سفر به چسکی کروملوف چشیدن طعم غذای خاص و لذیذ این شهر آن هم در یکی از خاص ترین مکان ها به نام Šatlava است که در واقع یک برج قدیمی رنسانسی است که بازسازی شده است. هم سرویس دهی وهم غذای این رستوران فوق العاده است و ارزش زمان گذاشتن و صرف هزینه دارد. پیشنهاد می کینم که حتما جایتان را از قبل رزرو کنید مخصوصا اگر در آخر هفته خواستید به این رستوران بروید چون احتمال دارد میز خالی پیدا نکنید. البته اگر گیاه خوار باشید این رستوران به دردتان نمی خورد اما گوشت های بسیار لذیذی دارد و محیط و اتمسفر آن که با شمع هایی تزیین شده است واقعا دیدنی و رمانتیک است.

  • چشم میزانای فوق العاده

وقتی که با پای پیاده در چسکی کروملوف و کوچه و پس کوچه های آن می گشت دقیقا این احساس به شما دست می دهد که در زمان به گذشته سفر کرده اید. در وسط این شهر رودخانه ای می گذرد که نگاه کردن به آن در هر نقطه ای از شهر که باشید فوق العاده است، ساختمان ها، پل ها و میدان شهر همگی واقعا خوب از زمان گذشته نگهداری شده اند و به میزان ای چشم نوازند که همان لحظه شما را وادار به تحسین می کنند.

  • جادوی شهر کوچک

اگر در سفر به چک اول به شهر پراگ رفته باشید و بعد از آن به شهر چسکی کروملوف بروید متوجه تفاوت عجیب و زیاد آن با پراگ می شوید. بعد از همه شلوغ و پلوغی هایی که در سفر به پراگ تجربه کرده اید برای فرار از آن ها چسکی کروملوف واقعا انتخاب خوبی است و می تواند تا حد زیادی آرامش را به شما برگرداند، شهری که همه چیز در آن آرام تر از پراگ پیش می رود و آرامش خاصی دارد.

بیشتر توریست هایی که به چسکی کروملوف می فرایند معمولا آن را برای سفر روزانه انتخاب می کنند و دوست دارند تا بقیه سفرشان را در پراگ بگذرانند بی خبر از اینکه این شهر تا چه میزان ای جادویی است. این به آن معناست که هر 5 ساعت اتوبوس از این شهر به سمت پراگ می رود و توریست ها را با خودشان می برند و درست این حس را به شما می دهد که شهر متعلق به شماست. البته سفر به این شهر در فصل تابستان مزه دیگری دارد زمانی که مردم به خیابان ها می آیند اما در هر صورت مطمئن باشید از بازدید از این حاذبه دیدنی که جز از فهرست میراث فرهنگی یونسکو هم هست لذت خواهید برد. فقط یک پیشمانی در سفر به چسکی خواهید داشت و آن هم این است که آرزو می کردید ای کاش می توانستید بیشتر دراین شهر بمانید.

منبع: travelversed.co

منبع: الی گشت
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 747

به "5 دلیل برای سفر به چسکی کروملوف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 دلیل برای سفر به چسکی کروملوف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید