قیمت تور عمان: شروع گردشگری دریایی بین ایران و عمان

به گزارش وبمستر وبلاگ، علیرضا جلال زایی مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان، شروع گردشگری دریایی را بین دو کشور ایران و عمان نوید داد و گفت: اخیرا با معاون وزیر گردشگری جلسه ای در مورد گردشگری دریایی داشتیم، این سبک گردشگری به صورت نیم روزه یا یک روزه اطراف خلیج فارس انجام می گردد.

قیمت تور عمان: شروع گردشگری دریایی بین ایران و عمان

با قیمت تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

به گزارش مجله گردشگری خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری فارس، علیرضا جلال زایی در گفت وگو با این خبرگزاری، گفت که استان سیستان و بلوچستان آماده پذیرش گردشگران است.

جلال زایی بیان نمود این استان با رعایت پروتکل های بهداشتی، حتی در روزهای کرونایی هم از گردشگران میزبانی می کرد، اما در ایام پساکرونا اتفاقات تازه ای رقم می خورد و سونامی گردشگری در این استان رخ خواهد داد.

او اضافه کرد سال جاری بعد از گذشت دو سال قرار است در سطح استان سیستان و بلوچستان نوروزگاه هایی برقرار گردد. بعلاوه تعداد این نوروزگاه ها را 121 واحد گفت که بیشتر آنها در مبادی شهرها قرار خواهند گرفت.

علاوه براین مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری سیستان و بلوچستان مطرح کرد گردشگری دریایی بین ایران و عمان شروع خواهد شد. بعلاوه اضافه کرد این رخداد قبلا کلید خورد، اما ناموفق بود و اکنون دوباره آن را شروع خواهیم کرد.

جلال زایی ادامه داد که این سبک گردشگری در قالب سفری نیم روزه و یا یک روزه خواهد بود. به این ترتیب می توان ارتباط خوبی را بین ایران، عمان و کشورهای حاشیه خلیج فارس شکل داد. گفتنی است که مبدا اصلی این سفر، استان سیستان و بلوچستان و چابهار خواهد بود.

او بعلاوه گفت که این استان برای حضور در نمایشگاه اکسپوی آینده آمادگی دارد و قادر است ظرفیت های گردشگری خود را معرفی کند. علاوه براین جلالی زایی گفت: کوشش داریم سال 1402 سالی باشد که گردشگری حاشیه اقیانوس هند رقم بخورد.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری سیستان و بلوچستان، بعلاوه از رویداد هفت گانه گردشگری از سوی استان های ساحلی کشور یعنی گیلان، سیستان و بلوچستان، مازندران، هرمزگان، گلستان، بوشهر و خوزستان اطلاع داد.

منبع: علی بابا
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 703

به "قیمت تور عمان: شروع گردشگری دریایی بین ایران و عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت تور عمان: شروع گردشگری دریایی بین ایران و عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید