ادعای وزیر بهداشت علیه نماینده زاهدان: مالکی خواهان تغییر رئیس دانشگاه بود

به گزارش وبمستر وبلاگ، سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان در سخنانی تازه گفته است نماینده زاهدان سه بار پیشتر با او ملاقات نموده و هر سه بار به جای طرح کمبودها خواهان تغییر رییس دانشگاه علوم پزشکی بوده است.

ادعای وزیر بهداشت علیه نماینده زاهدان: مالکی خواهان تغییر رئیس دانشگاه بود

نمکی گفته است فدا حسین مالکی فردی را هم برای این سمت معرفی نموده اما او زیر بار نرفته است.

سعید نمکی بعلاوه گفته است که فدا حسین مالکی در دیدارهایی که بااو داشته حرفی از کمبودها نزده و هیچ مکاتبه ای هم در این رابطه صورت نگرفته است.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

ادعای تازه وزیر بهداشت پس از آن مطرح می گردد که شب گذشته او در یک جلسه اداره به نماینده زاهدان درگیری لفطی پیدا کرد و با ادبیات زشتی به نقدها او پاسخ داد.

فدا حسین مالکی نماینده زاهدان به تندی از وزیر بهداشت و دیگر مدیران وزارتخانه انتقاد کرد. او از شرایط امکانات بهداشت و درمان در استان سیستان و بلوچستان گلایه کرد.

حسین مالکی بعلاوه از بعضی اظهارات مبنی بر اینکه علت شیوع کرونا در این استان عدم بهداشت و پروتکل ها از سوی مردم بوده است انتقاد کرد و این اظهارات را توهین آمیز دانست.

مالکی بعلاوه گفت که بعضی سخنان وزیر بهداشت را دارای ماهیت قضایی دانست که با واکنش نمکی روبه رو شد نمکی گفت ما را نترسانید، ماروی مین آمده ایم، من روزی که روی مین آمدم برای تکه تکه شدن آمدم. در ادامه فدامالکی گفت که ما اجازه نمی دهیم هر کس و ناکسی به مردم استان توهین کند.

اینجا بود که سعید نمکی به میانه حرف او پرید و در جلسه ای که به صورت زنده از تلویزیون پخش می شد از واژه ای حیرت انگیز استفاده کرد. او گفت: گ.. خورده اگر کسی به مردم شما توهین نموده است.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

نماینده مردم زاهدان بعلاوه در این جلسه از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواست در خصوص اظهار نظر چند روز پیشش در خصوص فوت شدن یک نفر در این استان، عذرخواهی کند که وزیر بهداشت و درمان همچنان بر آماری که اعلام نموده بود معتقد بود.

فداحسین مالکی به وزیر بهداشت تاکید نمود: در خصوص بحران کرونا آمار غلط به وی ارائه شده است.

وزیر بهداشت و درمان در پاسخ اعلام نمود: اگر در آن تاریخ در حوزه جنوب سیستان و بلوچستان تعداد فوتی ها بجز یک نفر باشد و رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر آمار غلط داده باشند، فردا صبح کامران کردی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر را عزل می کنم.

منبع: فرارو
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 435

به "ادعای وزیر بهداشت علیه نماینده زاهدان: مالکی خواهان تغییر رئیس دانشگاه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای وزیر بهداشت علیه نماینده زاهدان: مالکی خواهان تغییر رئیس دانشگاه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید