اعلام شرایط دورکاری کارمندان از فردا

به گزارش وبمستر وبلاگ، تهران (پانا) - شرایط دورکاری کارکنان برای مناطق سه گانه زرد، نارنجی و قرمز طبق دستورالعمل قبلی به صورت درصدی پابرجاست.

اعلام شرایط دورکاری کارمندان از فردا

طبق آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا نحوه فعالیت کارمندان در شهرهایی که از شرایط قرمز خارج شده و نارنجی شده، تغییر می کند. مسئولان سازمان اداری و استخدامی اعلام کردند، شرایط دورکاری کارکنان برای مناطق سه گانه زرد، نارنجی و قرمز طبق دستورالعمل های قبلی به صورت درصدی پابرجا است. همچنین بالاترین مقام مسئول در دستگاه می تواند در رابطه با نحوه حضور کارکنان و دورکاری کامل بر اساس شرایط تصمیم گیری کنند.

براساس اعلام مسئولان سازمان اداری و استخدامی، شرایط دورکاری کارکنان برای مناطق سه گانه زرد، نارنجی و قرمز طبق دستورالعمل قبلی به صورت درصدی پابرجا است و بالاترین مقام مسئول در دستگاه می تواند در رابطه با نحوه حضور کارکنان و دورکاری کامل بر اساس شرایط تصمیم گیری کنند.

شرایط دورکاری

1- شرایط زرد:

کارکنان ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه های مرتبط با مأموریت های اساسی و مدیریت شهری با 100% (صد درصد) ظرفیت در محل کار حاضر خواهند شد.

در سایر ادارات شهر ارائه خدمات با حضور 2/3 (دو سوم) کارکنان انجام خواهد شد.

2- شرایط نارنجی:

ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه های مرتبط با مأموریت های اساسی و مدیریت شهری می توانند با تشخیص بالاترین مقام مسئول (در سطح ملی یا استان) نسبت به کاهش حضور تا 1/3 (یک سوم) کارکنان خود اقدام کنند.

در سایر ادارات شهر ارائه خدمات با حضور 50% (پنجاه درصد) کارکنان انجام خواهد شد.

3- شرایط قرمز:

دستگاه های ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه های مرتبط با مأموریت های اساسی و مدیریت شهری می توانند با تشخیص بالاترین مقام مسئول (در سطح ملی یا استان) نسبت به کاهش حضور تا 50% (پنجاه درصد) کارکنان خود اقدام کنند، مشروط بر آنکه خللی در ارائه خدمات ضروری به وجود نیاید.

در سایر ادارات شهر ارائه خدمات با حضور حداکثر 1/3 (یک سوم) کارکنان انجام خواهد شد.

گفتنی است، همه مراکز آموزشی (آموزشگاه ها، مدارس، دانشگاه ها و...) به طور کامل تعطیل و فقط کارکنانی که حفاظت فیزیکی و حفاظت تأسیسات و سامانه های الکترونیکی ضروری باشند، حضور خواهند یافت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 319

به "اعلام شرایط دورکاری کارمندان از فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام شرایط دورکاری کارمندان از فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید