اولین موتور سیکلت برقی Triumph با قدرت 180 اسب بخار!

به گزارش وبمستر وبلاگ، شرکت Triumph به تازگی یک موتور سیکلت برقی بنام TE-1 را به بازار عرضه نموده است. این موتور سیکلت بدون آلایندگی تا 180 اسب بخار قدرت خواهد داشت و به نظر می رسد که در بالاترین سطح بازار خودرو های دو چرخ قرار گرفته است و رقیب سختی برای بعضی از برند های معتبر در بخش خودرو های دو چرخ بازار EV خواهد بود.

اولین موتور سیکلت برقی Triumph با قدرت 180 اسب بخار!

به گزارش خبرنگاران، توسعه سریع موتور سیکلت های برقی سبب خواهد شد تا برند های سنتی قدرتمندی مانند هارلی دیویدسون نیز به فراوری نسخه های برقی موتورسیکلت روی آورند. Triumph TE-1 اولین محصول برقی این شرکت بریتانیایی خواهد بود و این شرکت میخواهد با TE-1 ورود پرشوری را در این حوزه داشته باشد. این موتورسیکلت اولین بار در سال 2019 بطور رسمی معرفی گردید و اکنون این شرکت در فاز سوم پروژه خود Triumph TE-1 را با ویژگی های جدیدی معرفی نموده است.

تصاویر اولیه به اشتراک گذاری شده از این محصول، یک موتورسیکلت برقی بسیار زیبا و به ظاهر توانا را نشان می دهد. یک تیزر کوتاه نیز از این محصول منتشر شده است. طراحی اسپرت زیبای Triumph TE-1 باید با عملکرد مطابقت داشته باشد، اگرچه هنوز اطلاعاتی در مورد جزئیات فنی این محصول منتشر نشده است. طبق شایعات منتشر شده این موتور سیکلت برقی دارای پیشرانه 180 اسب بخار است. سطح بعدی آزمایش ها روی این موتور سیکلت شامل تست جاده و راستاخواهد بود که پس از آن تنظیمات و کالیبراسیون نهایی دوچرخه الکترونیکی تکمیل خواهد شد.

در تمام طول راستا، مهندسان این شرکت دستگاه را به دقت تنظیم می نمایند تا از عملکرد آن پیش از فراوری مطمئن شوند. Triumph به همراه Williams Advance Engineering، Integral Powertrain و دانشگاه Warwick در حال کار روی این پروژه هستند. این شرکت هنوز اطلاعاتی در مورد زمان انتشار و قیمت این محصول منتشر ننموده است. TE-1 اولین موتورسیکلت الکتریکی این برند خواهد بود، این شرکت در گذشته چندین موتور سیکلت باتری دار به بازار عرضه نموده است.

این شرکت دوچرخه الکتریکی Trekker GT را در تابستان 2020 عرضه کرد. این دوچرخه که 3750 دلار قیمت دارد، دارای طراحی شیک و ترکیبی از موتور و باتری با یاری پدال Shimano است که 44 فوت پوند گشتاور فراوری می نماید و 90 مایل برد دارد. انتظار داریم TE-1 قدرتمندتراز Trekker GT باشد و بعلاوه با قیمت بیشتری به بازار عرضه گردد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 23 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1401 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 735

به "اولین موتور سیکلت برقی Triumph با قدرت 180 اسب بخار!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین موتور سیکلت برقی Triumph با قدرت 180 اسب بخار!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید