بازار عجیب و غریب فروش فالوئر فیک برای تردز

به گزارش وبمستر وبلاگ، با گذشت یک هفته از آغاز فعالیت تردز و عبور کاربران آن از مرز 100 میلیون نفر، بسته های فالوئر فیک برای این شبکه اجتماعی نو، در اینترنت خرید و فروش می شود.

بازار عجیب و غریب فروش فالوئر فیک برای تردز

به گزارش ایسنا، بررسی سایت های مختلف از طریق بیزنس اینسایدر نشان می دهد از پیشنهاد 7.50 دلار برای 100 دنبال کننده تا 1900 دلار (حدود 90 میلیون تومان) برای 50 هزار دنبال کننده در اپلیکیشن تردز اینستاگرام، خدمات تعامل پولی و ربات فارم، بازار تازهی را شکل داده اند.

اینستاگرام مدت ها با ربات ها و تعامل پولی در این اپلیکیشن مقابله کرده است. این پلتفرم سال هاست که دنبال کنندگان و پسند های فیک را حذف کرده و حتی در دستورالعمل جامعه خود، بخشی را مربوط به این مسئله دارد.

طبق اعلام پلتفرم بازاریابی اینفلوئنسر هایپ آدیتور، به طور میانگین حدود 13.8 درصد از دنبال کنندگان اینستاگرام اینفلوئنسرها، به عنوان حساب های مشکوک دسته بندی می شوند.

تردز به اینسایدر گفت: حساب های مشکوک را به عنوان هر صفحه ای در اینستاگرام تعریف می کند که به نظر می رسد ربات است یا از خدمات خاصی برای پسندها، اظهارنظر ها و دنبال کنندگان، استفاده می کند.

اگرچه معیار تعداد دنبال کننده، همچنان عامل تاثیرگذاری است به خصوص وقتی مسئله مذاکره برای بستن قرارداد با برند ها به عنوان یک اینفلوئنسر مطرح می شود، اما تعیین نیست که تعداد فالوئر تا چه حد برای تردز اهمیت دارد.

برای شروع، فالوئر ها در تردز به اندازه اینستاگرام یا توییتر برجسته نیستند و در خصوص الگوریتم هم رتبه بندی در تردز، بیشتر به محتوایی بستگی دارد که فردی با آن تعامل می کند.

آدام موسری، مدیر اینستاگرام و تردز در شرکت متا پلتفرم اخیرا در جوابی در تردز نوشت: ما پست ها را سبک رتبه بندی می کنیم و توصیه هایی (پست هایی از حساب هایی که دنبال نمی کنید) را در فید نشان می دهیم که به خصوص برای یک اپلیکیشن تازه پیش از این که افراد حساب های کافی را دنبال کنند، اهمیت دارد.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، خرید دنبال کننده فیک در تردز، به رشد یک حساب یا موفقیت یک تولیدکننده محتوا کمک چندانی نخواهد کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 25 تیر 1402 بروزرسانی: 25 تیر 1402 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 964

به "بازار عجیب و غریب فروش فالوئر فیک برای تردز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار عجیب و غریب فروش فالوئر فیک برای تردز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید