برگزاری مسابقات پرش با اسب جام فدراسیون جهانی در ایران

به گزارش وبمستر وبلاگ، مسابقات پرش با اسب جام فدراسیون جهاتی چهارشنبه و آدینه هفته جاری در مجموعه سوارکاری نوروز آباد برگزار خواهد شد.

برگزاری مسابقات پرش با اسب جام فدراسیون جهانی در ایران

به گزارش ، محمد کاظمیان دبیر فدراسیون سوارکاری با اعلام خبر برگزاری مسابقات پرش با اسب جام فدراسیون جهاتی در ایران و در مجموعه سوارکاری نوروز آباد گفت: این مسابقات سه روزه است به طوری که روز های اول و دوم به ترتیب چهارشنبه و آدینه پنجم و هفتم خردادماه برگزار می گردد و روز سوم هم در تیرماه قبل از مسابقات CSI با حضور ناظران جهانی برگزار خواهد شد.

دبیر فدراسیون سوارکاری شرح داد: 2 روز از برترین نتایجی که سوارکاران کسب نمایند در رده بندی آن ها لحاظ می گردد و نفرات اول تا سوم بعلاوه 20 سوارکار برتر در سطح جهان به مسابقات روز سوم دعوت می شوند.

کاظمیان گفت: قرار بود در روز سوم مسابقات جام فدراسیون جهانی سوارکاری، رقابت های انتخابی المپیک جوانان هم برگزار گردد، اما به علت لغو المپیک جوانان، مسابقات انتخابی هم برگزار نمی گردد به همین علت مسابقاتی مشابه المپیک جوانان را فدراسیون جهانی سوارکاری برگزار خواهد نمود که انتخابی این رویداد در روز سوم مسابقات در تیرماه و در مجموعه نوروز آباد انجام خواهد شد.

دبیر فدراسیون شکل برگزاری مسابقات را 2 راندی اسم کرد و گفت: مجموع خطا و زمان راند دوم مسابقات، معین نماینده مقام های برتر است و هر روز از مسابقات، جایزه روز خواهد داشت و نتایج رویداد به وسیله داوران بین المللی به سامانه فدراسیون جهانی اعلام می گردد و طراحی جهت هم بر اساس همان طراح اصلی آن یکسان است.

محمد کاظمیان شاخصه این مسابقات را رقابت مهیج سوارکاران جوان و پدیده کشور ها دانست و گفت: این مسابقات برترین فرصت برای سوارکارانی است که قصد دارند توانمندی خود را در یک رویداد رقابتی مهم به نمایش بگذارند به ویژه اکنون که در دوران پاندمی کرونا قرار داریم و امکان سفر به دیگر کشور ها به علت مراقبت از درگیری با ویروس کرونا وجود ندارد.

دبیر فدراسیون بار دیگر اهمیت مسابقات پرش با اسب جام فدراسیون جهانی را مورد توجه قرار داد و گفت: این مسابقات در کشور هایی که داوطلب برگزاری هستند، انجام می گردد و سطح مسابقات هم در سطح A برگزار می گردد و ارتفاع موانع هم 130 سانتیمتر است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 461

به "برگزاری مسابقات پرش با اسب جام فدراسیون جهانی در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقات پرش با اسب جام فدراسیون جهانی در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید