برترین مقاصد گردشگری برای سفرهای خارجی در سال 2018

به گزارش وبمستر وبلاگ، اگر در سال 2018 تصمیم دارید به سفر خارجی بروید و دلتان می خواهد برترین جای جهان را ببینید، ما به شما توصیه می کنیم بازدید از امکان گردشگری زیر را از دست ندهید.

برترین مقاصد گردشگری برای سفرهای خارجی در سال 2018

روسیه و اسکاندیناوی از جمله کشورهایی هستند که سفر به آنها برای شما تجربه ای متفاوت و باورنکردنی از سفر خارجی را به ارمغان خواهند آورد.

روسیه به علت نزدیک بودن به ایران برای ما ایرانی ها جذابیت بیشتری دارد و از آنجا که یک کشور اروپایی محسوب می گردد می توان با فرهنگی متفاوت از آنچه در ایران است رو به رو شد.

منطقه شمالی اسکاندیناوی و همین طور ایسلند هم یکی یاز پرطرفدارترین مقاصد توریستی در سال 2017 بوده اند و به احتمال زیاد در سال آینده نیز به همین منوال با افزایش توریست روبرو خواهند بود. از نکات دیگر قابل توجه این است که کشور فرانسه از دیرباز مورد علاقه خیلی از مردم در سراسر جهان بوده و همواره به این کشور به چشم تا پ ترین و برترین مقصد توریستی نگاه می شده است. هر سه کشوری که تا کنون از آنها یاد کردیم برای تعطیلات کریسمس و شروع سال 2018 عالی هستند. شما می توانید فصل جشن و شادی هیجان انگیزی را با سفر به کشورهای خارجی و شرکت در مراسم پرشور سال نوی میلادی سپری کنید.

به شما پیشنهاد می کنیم اگر قصد سفر به این کشورها را دارید، بازدید ار مقاصد توریستی زیر را نباید فراموش کنید.

روسیه؛ کلیسای جامع سنت باسیل

کیسای جامع سنت باسیل در شهر مسکو، مرکز روسیه، واقع شده که در نوع خود شاهکار بی نظیری از هنر و معماری محسوب می گردد. این بنا به وسیله ایوان تریبل در قرن شانزدهم به عنوان یادبودی برای پیروزی در جنگ ساخته شد. وقتی که کنار بندر در همان حوالی کلیسا قدم می زنید، سرما تمام وجود شما را فرا می گیرد و مو به تنتان سیخ می نماید، باید مثل یک بومی روس بدانید که راه حل شما برای فرار از سرما همان کلاه پشمی هایی است که یوشانکا نامیده می شوند و حتماً باید یکی از آنها را روی سرتان بگذارید تا از شر سرما خلاص شوید.

استکهلم؛ سوئد

استکهلم، مرکز سوئد، با خیابان های سنگ فرش شده و بناهای تاریخی و قدمت داری معروف است که به خوبی حفظ و نگهداری شده اند. برای گشتن در محله قدیمی گامالا استَن کمی وقت بگذارید تا شاهد زیباترین جذابیت های این شهر باشید. عکاسی در اینجا مثل یک رویاست. خیابان های قرون وسطایی، کافه های دنج سر گذرها و بارهای مخفی در خیابان های باریک واقعاً شما دهان شما را از تعجب و حیرت از این همه زیبایی باز نگه می دارند.

فرانسه؛ سواحل دی-دِی

اگر دل شما پیش فرانسه است و تمایل دارید به آنجا سفر کنید، نورمندی در کشور فرانسه میان مشتاقان میادین جنگ جهانی دوم بسیار پرطرفدار است. البته جذابیت های فرانسه فقط به میدان جنگ خلاصه نمی گردد و این کشور مکان های زیادی برای گردش و سرگرمی دارد که حتماً باید به آنها سر بزنید. این منطقه بکر و دست نخورده ای درکشور فرانسه روستاهای ساحلی زیبا و سواحلی با صخره های سفید و شن های طلایی دارد.

منبع: فوت و فن / iol.co.za
انتشار: 20 مرداد 1401 بروزرسانی: 20 مرداد 1401 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 811

به "برترین مقاصد گردشگری برای سفرهای خارجی در سال 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مقاصد گردشگری برای سفرهای خارجی در سال 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید