تا سرانجام امسال پنج هزار جهانگرد چینی از استان اردبیل بازدید خواهند کرد

به گزارش وبمستر وبلاگ، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، تا سرانجام امسال پنج هزار جهانگرد چینی از استان اردبیل بازدید خواهند کرد.

تا سرانجام امسال پنج هزار جهانگرد چینی از استان اردبیل بازدید خواهند کرد

حسن محمدی ادیب، مدیر کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی استان اردبیل در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز اردبیل به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: از برکات رویداد اردبیل 2023 که این شهر را در امسال میلادی به عنوان مرکز جهانگردی کشورهای عضو اکو معرفی می نماید، انعقاد سه تفاهم نامه همکاری بین ایران و چین بود که قبل از تاسوعای حسینی امسال در تهران با حضور مقامات مرتبط 2 کشور محقق شد.

وی اضافه نمود: خواهرخواندگی اردبیل با مرکز استان چینگ های یکی از بندهای این تفاهم نامه بود که در حوزه مدیریت شهری و جهانگردی منعقد شد و کوشش می کنیم در استمرار این همکاری ها در بستر ایجاد شده زمینه حضور پنج هزار نفر از جهانگردان چینی را تا انتها امسال در اردبیل فراهم کنیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی استان اردبیل ادامه داد: البته پیشنهاد ما حضور 10 هزار جهانگرد چینی در استان اردبیل بود که مقامات مرتبط کشور مقابل فعلا با سفر پنج هزار جهانگرد به این استان موافقت کردند.

وی اضافه نمود: بعد از برگزاری برنامه های رویداد اردبیل 2023 در ماههای گذشته هر روز شاهد حضور جهانگردانی از چین در استان اردبیل هستیم که البته این جهانگردان در اردبیل توقف ندارند، در حالی که تفاهم نامه ای که با طرف چینی برای حضور پنج هزار جهانگرد منعقد شده است جهانگردان چینی دست کم سه روز در استان توقف خواهند داشت.

محمدی ادیب در بخش دیگر صحبت هایش با پرداخت به اهمیت خبر و رسانه توضیح داد: خبرنگاران متعهد و حرفه ای نقش بارزی در پیشبرد امور و انعکاس خدمات دولت و نشان دادن نواقص دارند و رسالت سنگینی در راستای توسعه و عمران استان و کشور به دوش گرفته اند.

مدیر کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی استان اردبیل ارتباط سازنده خبرنگاران با روابط عمومی ها را در فراوری و انتشار محتواهای خبری مفید برای مردم با اهمیت خواند و ابراز امیدواری کرد با تداوم همکاری های خبرنگاران با واحد روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی استان، کارها و خدمات انجام گرفته به خوبی به سمع و نظر مردم برسد.

منبع: همگردی
انتشار: 18 مرداد 1402 بروزرسانی: 18 مرداد 1402 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 973

به "تا سرانجام امسال پنج هزار جهانگرد چینی از استان اردبیل بازدید خواهند کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا سرانجام امسال پنج هزار جهانگرد چینی از استان اردبیل بازدید خواهند کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید