تشکر 278 نماینده مجلس از دیوان محاسبات برای ارائه گزارش تفریغ بودجه 99 زودتر از موعد مقرر

به گزارش وبمستر وبلاگ، نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی بیانیه ای از ارائه زودتر از موعد مقرر گزارش تفریغ بودجه سال 99 به وسیله دیوان محاسبات به مجلس تقدیر و تشکر کردند.

تشکر 278 نماینده مجلس از دیوان محاسبات برای ارائه گزارش تفریغ بودجه 99 زودتر از موعد مقرر

به گزارش خبرنگاران، سید محسن دهنوی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، بیانیه 278 نفر از نمایندگان در تقدیر و تشکر از اقدام ویژه دیوان محاسبات که چند ماه زودتر گزارش تقریغ بودجه 1399 را آماده و تقدیم مجلس کرد، قرائت نمود.

متن این بیانیه به توضیح زیر است:

بسمه تعالی

ریاست محترم مجلس

احتراماً همانگونه که مستحضرید دیوان محاسبات کشور به عنوان بازوی نظارتی مجلس و متخبین ملت در نظارت بر حسن اجرای قانون وظیفه خطیر پاسداری از بیت المال را برعهده داشته و بر همین اساس در اجرای اصل 55 قانون اساسی و بند (ج) ماده 1 قانون دیوان محاسبات کل کشور و بند 1 ماده 219 آیین نامه داخلی، گزارش تفریغ بودجه سال 1399 کل کشور که حاوی عملکرد یکساله دولت به انضمام نظرات کارشناسی و پیشنهادات دیوان می باشد را 4 ماه زودتر از موعد مقرر قانونی، علی رغم محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا جهت بهره برداری نمایندگان در زمان آنالیز و تصویب لایحه بودجه 1401 کل کشور تسلیم مجلس شورای اسلامی نمود.

مضافاً اینکه ارائه گزارش عملکرد اجرای قانون بودجه 1400 کل کشور در مقاطع دو ماهه نیز که مورد تقاضای مجلس محترم شورای اسلامی بود، دستاوردی نوین به وسیله دیوان محاسبات کشور است که به لطف الهی و کوشش های مجاهدانه همکاران خدوم دیوان محقق گشت.

بنا به مراتب فوق بدین وسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از اقدام هوشمندانه و تحول گرای ریاست محترم دیوان محاسبات کشور، مسئولان و همکاران کوششگر و زحمتکش و حافظان بیت المال در این سنگر مقدس را اعلام می داریم.

و من الله توفیق

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 آبان 1400 بروزرسانی: 21 آبان 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 549

به "تشکر 278 نماینده مجلس از دیوان محاسبات برای ارائه گزارش تفریغ بودجه 99 زودتر از موعد مقرر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکر 278 نماینده مجلس از دیوان محاسبات برای ارائه گزارش تفریغ بودجه 99 زودتر از موعد مقرر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید