توقف واردات با تولید نازک ترین ورق گالوانیزه ایرانی

به گزارش وبمستر وبلاگ، خبرگزاری خبرنگاران-مدیرعامل مجتمع فولاد دشتستان زرندیه: با تولید نازک ترین ورق گالوانیزه ایرانی در این مجتمع، واردات این نوع فلز به کشور متوقف شد.

توقف واردات با تولید نازک ترین ورق گالوانیزه ایرانی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران،ناصحی مدیرعامل مجتمع فولاد دشتستان زرندیه با بان اینکه تولید ورق نازک در کشور انجام نمی شد و نیاز کشور به این نوع کالا از خارج تامین می شد گفت: با راه اندازی این کارخانه سالانه بیش از 32 هزار تن ورق نازک گالوانیزه تولید و راهی بازار می شود.

وی با بیان اینکه با این بومی سازی سالانه بیش از 60 میلیون دلار ارز کشور حفظ می شود اضافه کرد: از این نوع ورق در بسیاری از صنایع استفاده می شود و بخشی از تولیدات کارخانه راهی بازاهای خارجی نیز شده است.

ناصحی اشتغال مستقیم کارخانه را در فاز اول 500 تن دانست و ادامه داد: کارخانه در فازهای دیگر توسعه داده و اشتغا ل آن چند برابر می شود.

مدیرعامل مجتمع فولا دشتستان با اشاره به اینکه این کارخانه در فاز اول در شش ماه ساخته و راه اندازی شد گفت: مدرن ترین دستگاهها در این کارخانه خریداری شده و تولید بر اساس آخرین استانداردها انجام می شود و صد درصد کارخانه از طریق بخش خصوصی راه اندازی شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 اسفند 1400 بروزرسانی: 28 اسفند 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 687

به "توقف واردات با تولید نازک ترین ورق گالوانیزه ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف واردات با تولید نازک ترین ورق گالوانیزه ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید