توهین روزنامه جوان به مهاجران ایرانی: کسانی که از ایران مهاجرت می نمایند، نخبه نیستند ، اغلب مهاجران ایرانی لمپن هایی هستند که پناهندگی سیاسی می گیرند

به گزارش وبمستر وبلاگ، روزنامه جوان در تبادل نظر با یک عضو هیات علمی اظهارات عجیبی درباره ایرانیانی که به کشور های دیگر مهاجرت نموده اند منتشر نموده است.

توهین روزنامه جوان به مهاجران ایرانی: کسانی که از ایران مهاجرت می نمایند، نخبه نیستند ، اغلب مهاجران ایرانی لمپن هایی هستند که پناهندگی سیاسی می گیرند

این روزنامه به نقل از محسن ردادی، عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه نوشت: کسانی که مهاجرت می نمایند، افراد نخبه ای نیستند. اتفاقاً اغلب کسانی مهاجرت می نمایند افراد معمولی هستند.

این تصور که هر کسی می رود نخبه است، واقعیت ندارد و حداقل من دانشگاهی دارم می بینم اساتیدی که مهاجرت می نمایند، جزو اساتید میانه به پایین هستند و اساتید درجه یکی که در جامعه جایگاه دارند، حضور دارند.

بین پزشکان نیز همینطور است و پزشکان درجه یک هر چند ممکن است به خارج از کشور برای کار یا تحقیق رفت وآمد داشته باشند، ولی اتفاقاً در ایران هستند و مهاجرت های دائمی ندارند.

عده ای از غیردرجه یک ها هستند که به علت تب مهاجرت تصور می نمایند منی که اینجا مانده ام دارم تلف می شوم و اگر بروم آنجا برای من فرش قرمز می اندازند.

اغلب کسانی که می روند آن طرف افراد معمولی هستند که می گویند حالا که اینجا هیچ چیزی نشدم، می روم آن طرف می ترکانم.

درست است که وضع ایران نیز خوب نیست، ولی ببینید آن طرف هم بهشت خدا نیست.

اغلب مهاجران ایرانی در خارج از کشور جزو نخبگان نیستند و بخشی از آن ها لمپن هایی هستند که به وسیله پناهندگی سیاسی و حقه بازی توانسته اند آن طرف بروند در خلافکاری هیچ حد و مرزی برای خود قائل نیستند.

منبع:روزنامه جوان

منبع: فرارو
انتشار: 25 مرداد 1402 بروزرسانی: 25 مرداد 1402 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 975

به "توهین روزنامه جوان به مهاجران ایرانی: کسانی که از ایران مهاجرت می نمایند، نخبه نیستند ، اغلب مهاجران ایرانی لمپن هایی هستند که پناهندگی سیاسی می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توهین روزنامه جوان به مهاجران ایرانی: کسانی که از ایران مهاجرت می نمایند، نخبه نیستند ، اغلب مهاجران ایرانی لمپن هایی هستند که پناهندگی سیاسی می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید