حسین شریعتمداری: کابینه، تیم فوتبال و گوشت نذری نیست!

به گزارش وبمستر وبلاگ، حسین شریعتمداری در کیهان نوشت: بعضی اعتراض و یا گلایه می نمایند که چرا آقای رئیسی اعضای کابینه خود را از میان افراد همفکر و همسو با دیدگاه های خود انتخاب نموده است! که باید پرسید مگر قرار است غیر از این باشد؟!

حسین شریعتمداری: کابینه، تیم فوتبال و گوشت نذری نیست!

جناب رئیسی بینش و منشی دارد که با کارنامه درخشان ایشان تضمین شده است و مردم هم با نگاه به این خصوصیات، جناب ایشان را به ریاست جمهوری برگزیده اند بنابراین لازمه مردم سالاری و احترام به رای ملت آن است که راستا اعلام شده را دنبال نمایند و انتخاب اعضای کابینه از میان کسانی که با دیدگاه و راستا حرکت رئیس جمهور همخوانی ندارند، اولاً بی توجهی به خواسته مردم و بی احترامی به رای آنهاست و ثانیاً ایجاد مانع در راستای است که قول حرکت در آن راستا را به ملت داده اند.

ضمن آنکه جناب رئیسی با صداقت اعلام نموده اند که در گزینش و معرفی وزیران، روابط حزبی و جناحی و فامیلی و ... دخالت نداشته و صرفاً کارآمدی، انقلابی بودن و حرکت جهادی برای برطرف مسائل مورد توجه ایشان بوده است.

این نکته هم لازم به ذکر است که کابینه، مسابقه فوتبال نیست که بدون حضور تیم مقابل امکان برگزاری آن نباشد و گوشت نذری هم نیست که هرکس از راه می رسد تکه ای از آن را بردارد!

دولت آقای رئیسی با وظیفه سنگینی که بر عهده دارد و با ویرانه ای که تحویل گرفته است باید - و قرار هم هست- که به معیشت مردم، ارتقاء سطح زندگی، پیشرفت های علمی و فنی، روابط خارجی مقتدرانه و برخاسته از حکمت و عزت و مصلحت، بهره گیری از توانمندی ها و امکانات و ظرفیت های کشور و ... بپردازد و عاقلانه نیست کسانی را به کار گیرد که خدای نخواسته با این امور بیگانه اند و یا دست کم آنکه همخوانی چندانی ندارند!

منبع: فرارو
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 457

به "حسین شریعتمداری: کابینه، تیم فوتبال و گوشت نذری نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسین شریعتمداری: کابینه، تیم فوتبال و گوشت نذری نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید