خرید آپارتمان 70 متری در تهران چقدر سرمایه می خواهد؟ ، جدول قیمت ها را ببینید

به گزارش وبمستر وبلاگ، در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان های 70 متری غرب تهران خواهیم پرداخت.

خرید آپارتمان 70 متری در تهران چقدر سرمایه می خواهد؟ ، جدول قیمت ها را ببینید

به گزارش خبرنگاران به نقل از اقتصاد آنلاین، انتخاب یک محله مناسب برای زندگی دغدغه همیشگی ما بوده است. خصوصا در سال های اخیر با تبدیل شدن زمین و مسکن به یک کالای سرمایه ای، این دغدغه مهم تر هم شده است و بسیاری از افراد سعی دارند سرمایه خود را برای خرید خانه در جایی صرف کنند که بیشترین سود را برایشان داشته باشد.

آپارتمانی 66 ساله در طرشت درحالی که 5 سال از ساخت آن گذشته باشد و 1 خوابه باشد، ارزشی معادل 2 میلیارد و 970 میلیون تومان دارد.

واحد آپارتمانی 65 متری در صادقیه درحالی که 16 سال از ساخت آن گذشته باشد و 2 اتاق خواب داشته باشد، در روزهای گذشته معادل 3 میلیارد و 600 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

واحدی دیگر در محله سعادت آباد با سنی حدود 16 سال و متراژ 67 متر و 2 اتاق خواب، قیمتی بالغ بر 5 میلیارد و 190 میلیون تومان دارد.

آپارتمانی 66 متری در پونک با توجه به نوساز بودن این سازه و اینکه این واحد تک خوابه است، در روزهای گذشته معادل 4 میلیارد و 200 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. آپارتمانی دیگر در همین محله با متراژ 70 متر و سنی حدود 9 سال درحالی که 2 خوابه است، معادل 4 میلیارد و 700 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی 20 ساله در گیشا(کوی نصر) با متراژ 65 متر و 1 اتاق خواب به بودجه ای معادل 4 میلیارد و 250 میلیون تومان احتیاج دارید.

برای خرید آپارتمانی 15 ساله در محله ستارخان با متراژ 68 متر و 2 اتاق خواب، به سرمایه ای معادل 3 میلیارد و 800 میلیون تومان احتیاج دارید.

توجه داشته باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله های یاد شده را تبیین نمی کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 آبان 1401 بروزرسانی: 9 آبان 1401 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 853

به "خرید آپارتمان 70 متری در تهران چقدر سرمایه می خواهد؟ ، جدول قیمت ها را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید آپارتمان 70 متری در تهران چقدر سرمایه می خواهد؟ ، جدول قیمت ها را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید