دانشگاه فنی و حرفه ای در اشتغالزایی جوانان دارای امتیازات بی نظیری است

به گزارش وبمستر وبلاگ، امام آدینه شاهرود با تاکید بر امتیازات دانشگاه فنی و حرفه ای در مورد اشتغالزایی جوانان گفت: نقش دانشگاهیان در برطرف بیکاری و اشتغالزایی بسیار مهم و تاثیرگذار است.

دانشگاه فنی و حرفه ای در اشتغالزایی جوانان دارای امتیازات بی نظیری است

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، شیرین محمدی پناه، رئیس به همراه مسئولین فرهنگی و امام جماعت دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود با حضور در دفتر حجت السلام عباس امینی امام آدینه شاهرود، پیرامون دانشگاه فنی و حرفه ای و آموزش های مهارتی ملاقات و تبادل نظر کردند.

حجت السلام عباس امینی امام آدینه شاهرود با تاکید بر امتیازات دانشگاه فنی و حرفه ای در مورد اشتغالزایی جوانان و یاری به اقتصاد کشور، بیان داشت: نقش دانشگاهیان در برطرف بیکاری و اشتغالزایی بسیار مهم و تاثیرگذار است.

حجه الاسلام عباس امینی نقش دانشگاه فنی و حرفه ای در توسعه علمی این شهرستان و استان سمنان و کشور را قابل تقدیر دانست.

دانشگاه فنی و حرفه ای تحول گرا و کارآفرین است

در این ملاقات شیرین محمدی پناه ریاست دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود ضمن معرفی ماهیت دانشگاه فنی و حرفه ای و مزایای تحصیل در این دانشگاه تحول گرا و کارآفرین بیان نمود: که در سال تحصیلی تازه پذیرش 40 درصدی در این دانشگاه نشان از اعتماد مردم به آموزش های مهارتی به عنوان مالی ترین نوع آموزش است که هم موجب امنیت بخشی شده و هم از بسیاری از آسیب های اجتماعی ناشی از بیکاری و عدم اشتغال و و نارضایتی در سطح جامعه پیشگیری خواهد نمود.

محمدی پناه با اشاره به اینکه دانشگاه فنی و حرفه ای دانشگاهی تحول گرا و کارآفرین است گفت: ارتقاء سطح فرهنگی و تربیت نیروی کارآفرین از اولویت های دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود است.

رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود تعامل و همکاری این دانشگاه با نهادها، سازمان ها و ادارات فرهنگی در راستای ارتقاء سطح فرهنگی آحاد جامعه به وسیله برنامه ریزی و انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی را در دستور کار این مجموعه اعلام نمود و از حمایت ها و رهنمود های حجه الاسلام عباس امینی امام آدینه شهرستان شاهرود از دانشگاه فنی و حرفه ای تشکر و قدردانی کرد.

وی اعلام کرد: امیدواریم در راستا پیشرفت این مجموعه دانشگاهی از رهنمود ها و تجربیات گرانبهای حضرتعالی بهره برده و به جایگاه بالاتری دست پیدا کنیم.

رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود بعلاوه در مورد ضرورت احداث مسجد دانشکده در جوار یادمان شهید به عنوان پایگاه فرهنگی مذهبی؛ با استفاده از یاری های مردمی و خیرین و حمایت های امام آدینه محترم نکاتی را بیان داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 بهمن 1400 بروزرسانی: 1 بهمن 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 623

به "دانشگاه فنی و حرفه ای در اشتغالزایی جوانان دارای امتیازات بی نظیری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه فنی و حرفه ای در اشتغالزایی جوانان دارای امتیازات بی نظیری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید