دختر قزاق قهرمان ویمبلدون شد

به گزارش وبمستر وبلاگ، در ملاقات پایانی مسابقات ویمبلدون که عصر روز یک شنبه در استادیوم مرکزی این رقابت ها برگزار گردید، النا ریباکینا قزاق با وجود آنکه ست اول را 6-3 به انس جابر تونسی واگذار کرد، در دو ست بعدی با نتایج قاطع 6-2 و 6-2 به پیروزی رسید و اولین گرند اسلمش را فتح کرد.

دختر قزاق قهرمان ویمبلدون شد

جابر، زن شماره 2 تنیس دنیا که عملکرد خوبش در فصل چمن باعث بالا رفتن انتظارها از او در بازی فینال شده بود، مطابق انتظار بازی را بهتر شروع کرد و با تکیه بر ضربات متنوع خود توانست در ست اول 6-3 به پیروزی برسد. تسلط جابر در ست اول چنان بود که به نظر نمی رسید او برای پیروزی در این مسابقه با مشکل خاصی روبرو گردد. با این وجود اما در ادامه ورق برگشت؛ ریباکینا که در ست اول اشتباهات متعددی داشت، در ست دوم به تدریج یخ بازی اش آب شد و به لطف ضربات پرقدرت خود توانست با نتیجه قاطع 6-2 پیروز گردد. در ست سوم نیز این ریباکینا بود که به نمایش خوبش ادامه داد و حریف با تجربه خود را با نتیجه 6-2 از پیش رو برداشت تا جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

ریباکینا 23 ساله که متولد روسیه و شهر مسکو است، سال 2018 تابعیت خود را تغییر داد و از آن موقع با پرچم قزاقستان در مسابقات حاضر می گردد . او با این پیروزی به نخستین بازیکن قزاق تبدیل شد که جام قهرمانی یک گرند اسلم را بالای سر می برد.

این بعلاوه سومین قهرمانی دوران حرفه ای ریباکینا محسوب می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 3 مرداد 1401 بروزرسانی: 3 مرداد 1401 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 795

به "دختر قزاق قهرمان ویمبلدون شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دختر قزاق قهرمان ویمبلدون شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید