رئیسی: یارانه معیشتی ماه اول به حساب همه متقاضیان واریز گردد

به گزارش وبمستر وبلاگ، رئیس جمهور به سازمان برنامه و بودجه و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور داد، یاری معیشتی ماه اول به حساب تمامی افرادی که تا ماه قبل مشمول دریافت یارانه بوده، اما در این مرحله یاری معیشتی دریافت نکرده اند و متقاضی تجدیدنظر در دهک بندی فعلی هستند، واریز گردد.

رئیسی: یارانه معیشتی ماه اول به حساب همه متقاضیان واریز گردد

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی مالی دولت به سازمان برنامه و بودجه و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور داد، یاری معیشتی ماه اول به حساب تمامی افرادی که تا ماه قبل مشمول دریافت یارانه بوده، اما در این مرحله یاری معیشتی دریافت نکرده اند و متقاضی تجدیدنظر در دهک بندی فعلی هستند، واریز شود.

رئیس جمهور در این جلسه گفت: اصل بر اعتماد به خوداظهاری مردم است؛ لذا مبلغ یاری معیشتی ماه اول، به حساب این افراد نیز واریز شود تا به محض تأیید درخواست متقاضیان از سوی دستگاه های مسئول، این مبلغ به وسیله آن ها قابل برداشت شود و در ماه های آینده نیز همچون سایر مشمولان، بتوانند مبلغ یاری معیشتی را دریافت کنند.

رئیسی در این جلسه توضیح داد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف است حداکثر ظرف یک ماه، این درخواست ها را آنالیز و نتیجه نهایی را به سرپرستان خانوار اعلام نماید.

منبع: فرارو
انتشار: 11 تیر 1401 بروزرسانی: 11 تیر 1401 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 775

به "رئیسی: یارانه معیشتی ماه اول به حساب همه متقاضیان واریز گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیسی: یارانه معیشتی ماه اول به حساب همه متقاضیان واریز گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید