ادامه پیگیری جدی پرداخت معوقات فرهنگیان ، نتایج آنالیز ها چه زمانی اعلام می گردد؟

به گزارش وبمستر وبلاگ، رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: پیگیری موضوع معوقات فرهنگیان با جدیت ادامه دارد و نتایج آن به فرهنگیان اعلام می گردد.

ادامه پیگیری جدی پرداخت معوقات فرهنگیان ، نتایج آنالیز ها چه زمانی اعلام می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، تأخیر در پرداخت حقوق اسفند فرهنگیان در روزهای سرانجامی سال در فضای مجازی بحث برانگیز شده است و در این میان شایعاتی هم مبنی بر عدم پرداخت معوقات رتبه بندی فرهنگیان منتشر شد که این اخبار با صدور اطلاعیه ای به وسیله آموزش و پرورش تکذیب شد.

در همین زمینه، وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه ای گفت: با توصیه های رئیس جمهور در جلسه روز گذشته هیأت دولت در مورد پرداخت تفاوت مزایای رتبه بندی معلمان طی روزهای آینده، تصمیم گیری و اقدام خواهد شد.

بعلاوه یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش روز سه شنبه اول فروردین اظهار کرد: دیشب با دستور رئیس جمهور و پیگیری معاون اول رئیس جمهور موضوع پرداخت حقوق فرهنگیان در دستور کار نهاده شد و بانکهای عامل موظف شدند تا زمان پرداخت حقوق فرهنگیان عملیات متوقف نکنند.

نوری یادآور شد: به دستور رئیس جمهور مقرر شد روز شنبه یا یکشنبه هفته بعد نشستی با محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری برگزار گردد و نتایج حاصله از آن جلسه، زمان پرداخت معوقات را تعیین می نماید.

پس از پیگیری های خبرنگار ایرنا، مصطفی بابایی رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش شامگاه دوشنبه(7 فروردین) در تماسی تلفنی درباره آخرین شرایط درخصوص پیگیری مطالبات فرهنگیان اظهار کرد: در سه روز گذشته 9 جلسه با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار گردید ، عصر امروز 2 جلسه دیگر با معاون اول و رئیس دفتر رئیس جمهور رخ داد.

وی اضافه کرد: در این 2 جلسه مسائل مربوط به معوقات فرهنگیان به صورت جدی مجددا آنالیز شد و پیگیری این موضوع کماکان با جدیت ادامه دارد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: امیدواریم در چند روز آینده نتایج خوبی حاصل گردد و نتایج آنالیز ها و زمان پرداخت معوقات را به فرهنگیان اعلام خواهیم کرد.

بابایی در سرانجام از همکاری و همراهی رئیس سازمان برنامه و بودجه در این خصوص تشکر کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 فروردین 1402 بروزرسانی: 8 فروردین 1402 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 918

به "ادامه پیگیری جدی پرداخت معوقات فرهنگیان ، نتایج آنالیز ها چه زمانی اعلام می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه پیگیری جدی پرداخت معوقات فرهنگیان ، نتایج آنالیز ها چه زمانی اعلام می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید