زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد پزشکی اعلام شد

به گزارش وبمستر وبلاگ، زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال 1400، برگه راھنما و سایر اطلاعات مربوط به اجرای آزمون اعلام شد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد پزشکی اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مهلت مجدد برای ثبت نام و ویرایش مجدد اطلاعات متقاضیان برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 از 23 فروردین ماه شروع شده است و تا فردا 25 فروردین ادامه دارد. بر این اساس متقاضیان می توانند به وسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

همچنین داوطلبانی که در موعد مقرر پیروز به ثبت نام نشده اند یا ھزینه ثبت نام را پرداخت نموده، ولی به دلیل اتمام مھلت ثبت نام نتوانسته اند ثبت نام نمایند، می توانند در مهلت معین شده برای تکمیل فرایند ثبت نام خود اقدام نمایند.

پس از پرداخت ھزینه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، داوطلب باید با وارد نمودن کد ملی خود به وسیله انتخاب گزینه ثبت نام جدید و پرداخت ھزینه اقدام به ثبت نام کند.

منابع، جدول رشته ها، دروس امتحانی و ضرایب آزمون متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 در رشته های علوم پزشکی بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی واقع شده است.

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، هفته آخر بهمن ماه 1399 به وسیله سامانه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی https://www.sanjeshp.ir در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، زمان برگزاری آزمون روز های 30 و 31 اردیبهشت 1400 است.

گفتنی است؛ توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال 1400 ، برگه راھنما و سایر اطلاعات مربوط به اجرای آزمون کارشناسی ارشد پزشکی سال 1400 از 25 اردیبهشت ماه منتشر می گردد و تا 28 اردیبهشت ماه 1400 در دسترس داوطلبان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 278

به "زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد پزشکی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد پزشکی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید