ّآئین مهرواره رویش در علوم پزشکی شیراز برگزار گردید

به گزارش وبمستر وبلاگ، آئین مهرواره رویش با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و دانشجویان جدیدالورود در دانشکده پزشکی شیراز برگزار گردید.

ّآئین مهرواره رویش در علوم پزشکی شیراز برگزار گردید

آئین مهرواره رویش با حضور رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی و دانشجویان ورودی تازهی دانشکده پزشکی شیراز در محل سالن استاد مطهری، برگزار گردید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این آئین اولویت مهم اساتید و مسئولان این دانشگاه را دانش افزایی و ارتقای سطح بینش و دانش دانشجویان دانست و گفت: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در کنار دانش افزایی، رسالت مهم تامین سلامت جامعه را بر عهده دارند و اساتید و مسئولان دانشگاه نیز می کوشند در تحقق این رسالت سهیم شده و در راستا ارتقای سطح بینش و دانش دانشجویان گام برداشته گردد.

سید وحید حسینی با اشاره به حضور اساتید بنام و برجسته در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز که از سرآمدان این حوزه هستند، از دانشجویان تازه دانشگاه خواست تا بکوشند از دانش و تجربه اساتید خود بیشترین بهره را ببرند.

او گفت: بسیاری از اساتید پیشکسوت و برجسته کشور و جهان، دانش آموخته و فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستند و بی شک، دانشجویان کوششگر امروز نیز در آینده ای نه چندان دور، با پشتکار و سختکوشی به جمع این اساتید می پیوندند.

توجه به مسائل اخلاقی در امر خدمت به سلامت جامعه، دیگر تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خطاب به دانشجویان نو ورود بود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در این آئین ضمن تبریک به دانشجویان نو ورود، گفت: همانطور که دانشجویان از مرحله دانش آموزی به دانشجویی ارتقا پیدا نموده اند، باید کوشش نمایند تا شیوه زندگی خود را در این مرحله نیز ارتقا دهند.

محمدحسین انباردار با تاکید بر اینکه برنامه های فرهنگی دانشگاه با موضوع دانشجویان اجرا می گردد، گفت: برنامه ریزی های فرهنگی، صنفی، پرورشی و تشکیلاتی در مقاطع کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت با بهره مندی از حضور دانشجویان منتخب و نماینده دیگر دانشجویان، به شکل دانشجو محور برنامه ریزی و اجرایی می گردد.

او برنامه ریزی و اجرای بیست و سومین دوره از مهرواره رویش سال جاری به همت دانشجویان را نمودی از این مشارکت فعالانه دانست و به معرفی برنامه های پیش بینی شده برای دانشجویان در حوزه فرهنگی پرداخت.

سید حسام الدین نبوی زاده رئیس دانشکده پزشکی شیراز نیز دیگر سخنران این آیین بود که ضمن معرفی پیشینه و جایگاه این دانشکده گفت: آرامش و امنیت در حین تحصیل، فرصت مناسب کسب علم و دانش بهتر را برای دانشجویان فراهم می نماید.

آیین مهرواره رویش از طرح های ابتکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز است که بر اساس آن، دانشجویان نو ورود برای شروع تحصیل در محیط های آموزشی و خوابگاهی، مهارت ها و آگاهی های لازم را دریافت می نمایند.

خبرنگاران فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مهر 1401 بروزرسانی: 20 مهر 1401 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 844

به "ّآئین مهرواره رویش در علوم پزشکی شیراز برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ّآئین مهرواره رویش در علوم پزشکی شیراز برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید