سامانه پست کتاب به زودی در مدار قرار می گیرد

به گزارش وبمستر وبلاگ، آزاده نظر بلند، معاون کتاب و فرهنگ موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، درباره قطعی سامانه پست خانه کتاب گفت: موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، درحال رفع کردن اختلال به وجود آمدن سامانه پست کتاب است.

سامانه پست کتاب به زودی در مدار قرار می گیرد

وی با اشاره به برنامه موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برای تمدید قرار داد با شرکت ملی پست اضافه کرد: با توجه به استقرار مدیر عامل تازه موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، قرارداد تازه بین موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، بعد از انجام مذاکره و توافق تنظیم خواهد شد.

سامانه پست خانه کتاب و ادبیات ایران، سال 1397 در پی تواقق بین معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در اختیار اهالی نشر نهاده شد.

مقدار تخفیف شرکت ملی پست، برای سرویس سفارشی 20 درصد و برای سرویس پیشتاز 30 درصد؛ علاوه بر این معاونت امور فرهنگی ارشاد برای مرسولات زیر دو کیلوگرم، تسهلات ویژه 50 درصدی در نظر گرفته است.

پیش تر بابک افروز، درباره انتها قرار داد موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و تمدید آن به ایبنا گفته بود: شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، مطابق دوره های قبل، با انتها مهلت قرار داد، قرار داد تازه برای طرف ها ارسال و با برگزاری نشست درباره جزئیات گفت و گو می گردد. هر نوع تغییر و یا تغییرات احتمالی به نتیجه نشست مشترک شرکت ملی پست با دوستان خانه کتاب و ادبیات ایران و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بستگی دارد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 16 آذر 1400 بروزرسانی: 16 آذر 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 575

به "سامانه پست کتاب به زودی در مدار قرار می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه پست کتاب به زودی در مدار قرار می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید