ارائه کتاب های ناشران در پنل اختصاصی نمایشگاه مجازی کتاب به مردم در سراسر کشور

به گزارش وبمستر وبلاگ، به گزارش خبرنگاران، مسعود مبانی (مدیر انتشارات مبانی در شهرستان میاندوآب استان آذربایجان غربی) در گفت وگو با روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، ضمن بیان اینکه طی دو سال اخیر به علت شیوع بیماری کرونا نمایشگاه کتاب استانی برگزار نشد، بیان کرد: این موضوع موجب شد بعضی کارها به سمت مجازی شدن حرکت نموده و سرعت پیدا کند؛ ما به عنوان فعالان حوزه نشر این احتیاج را احساس کردیم و متولیان امر توانستند با برگزاری نمایشگاه های مجازی کتاب این خلاء را پوشش دهند.

ارائه کتاب های ناشران در پنل اختصاصی نمایشگاه مجازی کتاب به مردم در سراسر کشور

وی با اشاره به محاسن برگزاری نمایشگاه های مجازی کتاب بیان نمود: یکی از این محاسن بحث صرفه جویی در هزینه است؛ زیرا اگر الان بخواهیم یک نمایشگاه حضوری برگزار کنیم، اجاره غرفه ، انتقال کتاب از شهرهای مختلف به مرکز و... هزینه هایی را برای ناشران در پی دارد. در پی مجازی سازی شاهد کاهش هزینه ها در بسیاری از امور هستیم و ناشران ساکن در هر استان و شهری به راحتی می توانند کتاب های خود را روی سایت برای عموم مردم به نمایش بگذارند.

مسعود مبانی در سرانجام گفت: موضوع خوبی که در این مدت رخ داد این بود که ناشران درگاه و وب سایت اختصاصی خود را نداشتند یا ضعیف بود اما نمایشگاه مجازی کتاب پنلی را در اختیار همه ناشران قرار داد تا بتوانند کتاب های خود را به مردم در سراسر کشور ارائه نمایند.

هفدهمین نمایشگاه کتاب استان آذربایجان غربی (نمایشگاه مجازی کتاب) از هشتم دی ماه شروع و تا چهاردهم دی ماه 1400 ادامه خواهد داشت. علاقه مندان به کتاب در این استان برای بازدید و خرید کتاب می توانند به ketab.ir مراجعه نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 18 فروردین 1401 بروزرسانی: 18 فروردین 1401 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 697

به "ارائه کتاب های ناشران در پنل اختصاصی نمایشگاه مجازی کتاب به مردم در سراسر کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه کتاب های ناشران در پنل اختصاصی نمایشگاه مجازی کتاب به مردم در سراسر کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید