سرپرست ذوب آهن: فدراسیون و کمیته داوران بیشتر دقت کنند، لیگ برتر جای آزمون و خطا نیست

به گزارش وبمستر وبلاگ، سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: مسئولین فدراسیون و کمیته داوران اشتباهات داوری را ببینند و در بازی های آینده در چینش داوران دقت بیشتری شود.

سرپرست ذوب آهن: فدراسیون و کمیته داوران بیشتر دقت کنند، لیگ برتر جای آزمون و خطا نیست

به گزارش خبرنگاران، علی شجاعی سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: وقتی از احقاق حق خود درمورد مسابقات مان صحبت می کنیم نباید مورد اعتراض و هجمه دیگران واقع شویم ما نه با تیم فولاد خوزستان و نه ماشین سازی تبریز و سایر تیم ها مسئله ای نداریم اگر در مورد حقوق پایمال شده خودمان صحبت می کنیم به دنبال این هستیم که در آینده این اتفاقات تکرار نشود. آیا کسی هست که بتواند منکر تضییع حق ذوب آهن در بازی با فولاد خوزستان و برخی بازی های دیگر بشود.

وی ادامه داد: ما فقط به دنبال این هستیم تا مسئولین فدراسیون و کمیته داوران این اشتباهات را بهتر ببینند تا در بازی های آینده هم در چینش داوران دقت بیشتری شود و هم قضاوت مطلوبتر و عادلانه تری را ببینیم. لیگ برتر جای آزمون و خطا نیست تیم ها هزینه های زیادی انجام دادند ولی متاسفانه گاهی با یک سوت سرنوشت یک بازی تغییر می کند.

شجاعی گفت: اعتقاد داریم جامعه داوری از سالم ترین پاک ترین قشر ورزش کشور هستند اما لازم است داوران با دانش بهتر و آمادگی مطلوب تر به قضاوت مسابقات بپردازند. امیدوار هستیم نتایج مسابقات بر اساس شایستگی در زمین مسابقه و با تقابل دو تیم رقم بخورد و خطاهای تاثیرگذار داوری در مشخص نتایج مسابقات لیگ روی ندهد. البته مسئولین فدراسیون فوتبال هم می توانند با تسریع در فرایند آماده سازی زیرساخت های var فضایی را ایجاد نمایند اشتباهات داوری به حداقل رسیده و اعتراضات نیز نسبت به این قشر زحمتکش به حداقل برسد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 5

به "سرپرست ذوب آهن: فدراسیون و کمیته داوران بیشتر دقت کنند، لیگ برتر جای آزمون و خطا نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست ذوب آهن: فدراسیون و کمیته داوران بیشتر دقت کنند، لیگ برتر جای آزمون و خطا نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید