شاگرد اول جدول رتبه بندی فروشنده های ملک، تبدیل به احسن ها هستند

به گزارش وبمستر وبلاگ، تهران (پانا) - در روزهای اخیر پرتعدادترین فروشنده های بازار مسکن در تهران که آپارتمان های مسکونی خود را نزد واسطه ها فایل نموده اند، متقاضیان تبدیل به احسن بوده اند.

شاگرد اول جدول رتبه بندی فروشنده های ملک، تبدیل به احسن ها هستند

به گزارش دنیای اقتصاد، تحقیقات میدانی از شرایط بازار مسکن ظرف دست کم یک هفته گذشته حاکی از این است که رتبه نخست فروشنده های بازار مسکن به متقاضیان تبدیل به احسن اختصاص دارد. این گروه البته خود به دو دسته تقسیم می شوند؛ یک دسته کسانی هستند که در ملک فایل شده سکونت دارند و قصد خرید ملک همزمان با فروش واحد مصرفی کنونی خود را دارند و دسته دوم افرادی که درصدد تبدیل خرید سرمایه ای قبلی خود به واحد با امکانات بیشتر یا در موقعیت محلی بهتر هستند را شامل می گردد.

آن گونه که واسطه های ملکی می گویند کسانی که قصد تبدیل به احسن واحدهای مسکونی مصرفی خود را دارند به مراتب پر تعدادتر هستند و تبدیل به احسنی هایی که از جنس متقاضیان سرمایه ای مسکن محسوب می شوند، در رتبه دوم قرار دارند. برآوردها از شرایط بازار مسکن در روزهای اخیر حاکی از این است که در جدول رتبه بندی فروشنده های ملک به لحاظ تعداد فایل ها، رتبه سوم احتمالا به سرمایه گذاران قبلی بازار مسکن تعلق دارد. این گروه کسانی هستند که در فاصله سال های 97 تا 99 خرید سرمایه ای ملک انجام داده اند و اکنون با مشاهده ورود بازار مسکن به فاز ثبات قیمت، تصمیم دارند از این بازار خارج شده و سرمایه خود را روانه بازار دیگری نمایند. بعلاوه در این رتبه بندی سازنده ها در آخرین پله ایستاده اند و تعداد فایل های فروش که به وسیله آنها عرضه شده از همه گروه های دیگر کمتر است. البته معدود سازنده های پول لازم که قصد خرید کلنگی یا آغاز عملیاتی اجرایی پروژه ساختمانی جدیدی را دارند، فروشنده واقعی هستند و بنا دارند واحدهای تکمیل شده قبلی خود را به قیمت منصفانه بفروشند اما در عین حال تعداد این گروه از سازنده ها در میان فروشنده ها اندک است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 721

به "شاگرد اول جدول رتبه بندی فروشنده های ملک، تبدیل به احسن ها هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاگرد اول جدول رتبه بندی فروشنده های ملک، تبدیل به احسن ها هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید