طرز تهیه رولت مرغ و سبزیجات خوشمزه

به گزارش وبمستر وبلاگ، حتما براتون پیش اومده، اگه مهمونی به صرف عصرونه یا میان وعده داشتین با چه خوردنی خوشمزه ای ازش پذیرایی کنید یا حتی برای پیش غذا چی درست کنید. الان یه پیشنهاد راحت در قسمت فست فود و فینگرفود از مجله اینترنتی خبرنگاران بهتون میخوام بگم که فینگر فود رولت مرغ و سبزیجات هستش. رولت مرغ و سبزیجات از آن فینگرفودهای لذیذ و خوشمزه است که معمولا خانم ها ترجیح می دهند به عنوان یکی از غذاهای مهمانی آن را تهیه و سرو نمایند. که این موادو لازم داریم:

طرز تهیه رولت مرغ و سبزیجات خوشمزه

بیشتر بخوانید: طرز تهیه رولت الویه(کرپ الویه)؛ فینگرفود آسان و خوشمزه!

مواد لازم برای تهیه رولت مرغ و سبزیجات
نون تست یا باگت به تعداد نفرات
مرغ پخته شده1 قاشق پلو خوری
گشنیز و جعفری و پیازچه ریز شده1 قاشق پلو خوری
سس مایونز1 قاشق پلو خوری
نمک و فلفل و ادویه جاتبه مقدار سلیقتون

مرحله اول :اول از همه برای درست کردن فینگرفود رولت مرغ باید فیله مرغ را با آب آبپز میکنیم برای اینکه بوی زهم مرغ رو بگیره میتونیم یه پیاز یا یه دونه هویج بزاریم تو قابلمهای که مرغ داره میپزه.

مرحله دوم : سبزیجاتی که گفتم (گیشنیز،جعفری و پیازچه) ریزشون میکنیم سعی کنید هم مقدار باشن، حالا مییایم اون مرغی که آبپز شده رو ریش ریش میکنیم با اون ژامبونی که داشتیم رو خرد میکنیم وبا سبزیجات و مرغ قاطی میکنیم.

مرحله سوم : اون یه قاشق ماست و سس مایونز با ادویه ها قاطی میکنیم و به موادمون (سبزیجات، مرغ و ژامبون) اضافه میکنیم

مرحله چهارم : نون باگت رو باز میکنیم کامل خمیرشو در بیارید مواد رو داخل نون میزیم و کامل پهنش کنید حالا نونو رو به صورت رولتی لوله میکنیم،میزاریم یخچال خودشو بگیره بعد 15 یا 20 دقیقه از یخچال در میاریم و به صورت حلقه حلقه برش میزنیم ،میتونید برای تزینش از اون سبزیجاتی که گفتم بریزید روی فینگرفود رولت مرغ تون، و حالا آماده خوردنه ولی میتونید اگه دوست داشته با شید رولت و توی فر بزارید با دمای پایین حداقل 180 درجه به مدت 5 دقیقه بگذارید اگه هم که نخواستین میتونید داخل فر نزارید.

بیشتر بخوانید: فهرست 21 غذاهای تازه و متفاوت؛ برای ناهار و مهمانی

نکات کلیدی:

  • شما هیچ محدودیتی در نوع سبزی ها ندارید هر سبزی که دوست داشتین میتونید بریزید تو مواد فینگرفود رولت مرغ و سبزیجاتتون
  • اگه ژامبون دوست ندارید میتونید حذفش کنید . و اینکه میتونید با سس مورد دلخواتون از مهموناتون پذیرایی کنید، فینگرفود رولت مرغ و سبزیجات رو درست کنید و لذت شو ببرید و زیر همین پست بهم کامنت بدین و بگین که چقدر ازش لذت بردین.

قابل ذکر است که رولت ها انواع متفاوت و متنوعی دارند که به راحتی و سرعت آماده میشوند. بعلاوه با طعم ویژه و منحصر به فردی که دارند همه را راضی نگه میدارند. ما در مجله خبرنگاران به تعدادی از آن ها پرداخته ایم. با ما همراه باشید تا با انواع رولت های دیگر آشنا شوید.

منبع: اُکالا
انتشار: 9 دی 1400 بروزرسانی: 9 دی 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 598

به "طرز تهیه رولت مرغ و سبزیجات خوشمزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه رولت مرغ و سبزیجات خوشمزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید