محدودیت سفرهای دریایی در موج چهارم کرونا

به گزارش وبمستر وبلاگ، مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به ممنوعیت سفرهای دریایی در موج چهارم کرونا، از برقراری موردی این سفرها برای بومی های منطقه اطلاع داد.

محدودیت سفرهای دریایی در موج چهارم کرونا

حسین عباس نژاد، مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، با اشاره به افزایش سفرها و هجوم مسافران به بنادر کشور به ویژه بنادر جنوبی و استان هایی مانند سیستان و بلوچستان، از قرارگیری این استان ها در شرایط قرمز شیوع ویروس کرونا و درگیری با موج چهارم پاندمی اطلاع داد و اضافه کرد:

در این راستا و با توجه به شیوع موج چهارم کرونا در کشور، سفرهای دریایی ممنوع شده است و دیگر مانند سابق این سفرها انجام نمی گردد.

عباس نژاد با بیان اینکه انجام سفرهای دریایی به صورت محدود و کنترل شده آن هم برای بومیان منطقه ها همچنان برقرار است، از لغو مسافرت و گردشگری دریایی اطلاع داد. وی در مورد چگونگی رعایت پروتکل های بهداشتی در سفرهای دریایی نیز توضیح داد:

همه نظارت ها برای رعایت پروتکل های بهداشتی و ممنوعیت ها و محدودیت ها در سفرهای دریایی انجام می گردد و اگر شرکت یا تعاونی در این زمینه مرتکب تخلف گردد، مطابق قانون با آن برخورد خواهیم کرد.

منبع: کجارو / اقتصادآنلاین
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 725

به "محدودیت سفرهای دریایی در موج چهارم کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت سفرهای دریایی در موج چهارم کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید