مقاله: هتل COMO Maalifushi مالدیو

به گزارش وبمستر وبلاگ، این مجموعه 3 ویلای روی آب دو خوابه دارد. رستوران Madi در تمام روز غذاهای بین المللی، مالدیوی و غذاهای سالم COMO Shambhala را به مسافران تور مالدیو ارائه می دهد. اسپای COMO Shambhala، باشگاه ورزشی، هشت اتاق درمانی روی آب و سالن یوگا دارد. تورهای غواصی همراه با راهنما، توسط یک بیولوژیست دریایی و یک راهنمای غواصی خبره رهبری می شوند. در این اقامتگاه منحصر به فرد، تورهای انتخابی بازدید از دلفین ها، ماهیگیری، غواصی سطحی و موج سواری ارائه می شود. شما می توانید با یک سواری 50 دقیقه ای با هواپیمای آبی از فرودگاه اصلی مالدیو در ماله به COMO Maalifushi برسید.

مقاله: هتل COMO Maalifushi مالدیو

این اقامتگاه 66 اتاقه، مجموعه ای از اتاق های روی آب و روی خشکی را به مسافران تور مالدیو ارائه می کند. اتاق های قرار گرفته در خشکی، مکان هایی عالی برای خانواده ها با بچه های کوچک هستند. در این مجموعه آرامشی خاص حکم فرما است و فرصت هایی عالی برای فعالیت های زیر آبی در اختیار مسافران قرار می دهد. شن های سفید جزیره و تالاب های فیروزه ای روشن، با زنجیره ای از جزیره های بدون سکنه احاطه شده اند. یکی از این جزیره های کوچک متعلق به هتل است و می تواند برای یک پیک نیک در محیطی خلوت و صرف یک شام خصوصی و رمانتیک رزرو شود. قیمت اتاق های این هتل از 650 دلار برای یک شب برای اتاق روی خشکی (Garden Room) شروع می شود.

گیاهان گرمسیری نقش پرده هایی سرسبز و طبیعی را برای اتاق ها، سوئیت ها و ویلاهای این هتل بازی می کنند. این پوشش درختی محل زندگی پرنده های خاص و زیبای این منطقه است. در این بخش جزیره رستوران Madi و کافه Thila به مسافران خدمات ارائه می دهند. اقامتگاه های روی آب که شامل سوئیت ها و ویلاهای لوکس دارای استخر خصوصی نیز می شوند، همراه با رستوران Tai، در غرب جزیره قرار دارند. از تمام این اقامتگاه ها می توانید مناظری بی نظیر از دریا را مشاهده کنید. فضاهای داخلی در کل هتل توسط طراح ژاپنی Koichiro Ikebuchi طراحی شده اند. تمام آن ها امضای خاص مجموعه COMO را با خود یدک می کشند و استفاده از مواد به دست آمده در محل، نور طبیعی و مناظر باز از ویژگی های آن ها است.

منبع مقاله: هتل COMO Maalifushi مالدیو

انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 631

به "مقاله: هتل COMO Maalifushi مالدیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: هتل COMO Maalifushi مالدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید