مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از یاری مالی اپل برای بازسازی کلیسای نوتردام تا راز ثروت خیره کننده موسس علی بابا (بازسازی آپارتمان)

به گزارش وبمستر وبلاگ، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از یاری مالی اپل برای بازسازی کلیسای نوتردام تا راز ثروت خیره کننده موسس علی بابا (بازسازی آپارتمان)

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

بهترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

تیم کوک؛ مدیرعامل شرکت اپل اعلام نموده که شرکت اپل برای بازسازی کلیسای نوتردام مبلغی را اختصاص می دهد. آتش سوزی بزرگی که عصر دوشنبه کلیسای جامع نوتردام پاریس را در خود فرو برد، خسارت قابل توجهی به این بنای بزرگ تاریخی و مذهبی وارد کرد و حتی باعث فرو ریختن سقف آن شد. بر این اساس شرکت اپل هم به گروه حامیان بازسازی این کلیسا پیوسته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

به لطف ویژگی تازه در اندرویدQ می توان اطلاعات وای فای را بدون رمز عبور به سادگی به اشتراک گذاشت. این موضوع به یاری کد آسان باشد QR نیز امکان پذیر است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مدتی است که روبات های فروشگاهی بسیار محبوب شده اند و حتی وارد فروشگاه های زنجیره ای بزرگ شده اند. یکی از تازهترین روبات های فروشگاهی روبات ضدخطری است که وارد فروشگاه های زنجیره ای وولمورث استرالیا شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت هوای با اپل در حوزه تراشه های 5G همکاری نخواهد کرد. این موضوع به نقل از مدیران ارشد اپل مطرح شده و تکذیبی است بر خبری که طی روزهای گذشته از سوی رن ژنگفی مدیرعامل اپل عنوان شده بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

جک ما، میلیاردر سرشناس چینی و موسس خرده فروش علی بابا، معتتقد است راز ثروت و موفقیت افسانه ای در یک قانون معین است. قانونی که به قانون 996 مشهور شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت سامسونگ در تدارک ساخت قوی ترین باتری هایی است که کاربران تلفن همراه تا کنون مشاهده نموده اند. این باتری ها درواقع متشکل از تراشه هایی فوق سریع هستند که قرار است تا سال 2020 روند استفاده از تلفن همراه را سریع تر و ساده تر نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت سونی از یک برنامه تاکسی اختصاصی رونمایی نموده است که در حال حاضر فقط در ژاپن قابل استفاده است. این برنامه تاکسی آنلاین تازه S.Ride نام دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 3 دی 1401 بروزرسانی: 3 دی 1401 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 874

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از یاری مالی اپل برای بازسازی کلیسای نوتردام تا راز ثروت خیره کننده موسس علی بابا (بازسازی آپارتمان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از یاری مالی اپل برای بازسازی کلیسای نوتردام تا راز ثروت خیره کننده موسس علی بابا (بازسازی آپارتمان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید