کاهش 38 درصدی مرگ و میر با قرص برنج در استان

به گزارش وبمستر وبلاگ، مدیر کل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به این که در سال 1398 تعداد 75 نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در استان جان خود را از دست دادند، خبر از کاهش 38 درصدی این رقم در سال 99 داد.

کاهش 38 درصدی مرگ و میر با قرص برنج در استان

به گزارش خبرنگاران مازندران علی عباسی اضافه کرد: در سال گذشته 75 نفر براثر مسمومیت با قرص برنج در استان جان خود را از دست دادند که از کل فوتی های مسمومیت با قرص برنج در استان 31 نفر مرد و مابقی زن و هستند.

وی اضافه کرد: در این مدت شهرستان های بابل با 24 و ساری با 11، محمود آباد و آمل هر کدام با 6 فوتی به ترتیب بیشترین و شهرهای نور، جویبار، بهشهر، نکا، میاندرود، عباس آباد و گلوگاه هر کدام با یک مورد کمترین آمار تلفات قرص برنج را به خود اختصاص داده اند.

وی گفت: بهمن با 12، شهریور و مهر هر کدام با 8 مورد بیشترین فوتی و فروردین و اسفند هر کدام با 3 مورد کمترین فوتی در آن گزارش شده است.

عضو شورای قضائی استان خاطر نشان کرد: اعمال محدودیت های جدی تر در دسترسی افراد به این ماده مهلک و نیز برخورد با توزیع کنندگان آن و بالابردن آگاهی کسانی که به قصد تهدید خانواده ها، جان خود را به خطر می اندازند، مورد تاکید است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 310

به "کاهش 38 درصدی مرگ و میر با قرص برنج در استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 38 درصدی مرگ و میر با قرص برنج در استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید