اشتباه من را انجام ندهید!

به گزارش وبمستر وبلاگ، فردی که خودش 52 عمل جراحی انجام داده است و می توان گفت که حدود 9 ماه از زندگی خودش را برای انجام این جراحی ها در بیمارستان گذرانده و حدود 3 سال هم در دوران نقاهت جراحی هایی بوده که تحمل نموده، توصیه ای برای خانم های جوان دارد: هیچ چیز نمی تواند جای جوانی، شفافیت و زیبایی پوست های جوان را بگیرد. برای همین سعی کنید تا می توانید پوستی جوان تر داشته باشید و از هرچه به پوست شما آسیب می زند دوری کنید. مطمئن باشید هر جراحی، هرچقدر هم که خوب انجام گردد، نمی تواند جوانی را به طور کامل به شما بازگرداند. سال هاست که پزشکان دلیل های ایجاد چین و چروک ها و پیر شدن پوست را کشف نموده اند و در اختیار همه گذاشته اند با انجام چند تغییر ساده در راه و رسم زندگی می توان این جوانی و شادابی پوست، چشم ها، دست ها و پاها را طولانی کرد و روند پیر شدن را به تعویق انداخت... ضمناً به نظر من نباید عمل های جراحی زیبایی در سنین پایین انجام گردد، البته اگر ضایعه ای وجود داشت یا یک ناهنجاری یا مثلا یک آسیب ناشی از تصادف، می توان در هر سنی عمل جراحی ترمیم کردن آن را انجام داد و نتیجه مناسب گرفت، اما بعضی جراحی هستند که برای جوان ها مناسب نیستند و در واقع شکلی به صورت، چشم ها و گونه ها می دهد که بعد از چندسال متناسب با سن فرد نیست. شما مانند این حالت را می توانید در بعضی چهره های معروف و بازیگران مشهور سینما ببینید درواقع هیچ جراحی نیست که بتواند سن انسان را کم کند. جراحی های زیبایی ممکن است تا حدودی بتوانند ظاهر را جوان تر نمایند اما اگر دقت در این مورد صورت نگیرد و مثلا صورت جوان شده روی اندامی مسن قرار بگیرد نتیجه ناراحت نماینده و بد خواهد بود، برای همین جوان ها نباید عمل های جراحی پیاپی زیبایی انجام دهند زیرا خیلی از آن ها اصلا به این جراحی ها احتیاج ندارند.

اشتباه من را انجام ندهید!

نام سیدنی جکسون در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است. این زن 55 ساله، نه بزرگ ترین کیک دنیا را پخته است، نه از بیشترین ارتفاع، سقوط آزاد را تجربه نموده است، پس چرا نام او در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است؟ باورش سخت است، اما این خانم آمریکایی رکورددار انجام بیشترین جراحی های پلاستیک و زیبایی است. در واقع در معرفی او آمده است: سیدنی جکسون بیشترین تعداد جراحی های زیبایی که در تاریخ روی یک نفر اجرا شده را انجام داده است. او تا به امروز 52 عمل جراحی پلاستیک و زیبایی انجام داده که از جمله آن ها یک جراحی بسیار طولانی مدت، سخت و به نوعی عجیب بوده که در آن فک و گونه های او تغییرات کلی یافته است. خود جکسون در خصوص سخت ترین عمل جراحی اش می گوید: این عمل برداشتن فک و گونه ها واقعا سخت بود. در واقع آن ها استخوان فک پایین و گونه های دوطرف من را بریدند و از جای آن خارج کردند و سپس دوباره، با تغیر جا آن را به بقیه اعضای صورتم وصل کردند، خب، طبیعی است که چنین جراحی خیلی خاص باشد و بسیار هم دردناک، تا روزها و ماه ها پس از این جراحی نمی توانستم حتی با انگشت صورتم را لمس کنم. حالا فک من با پین های خیلی کوچک به هم وصل است، البته این پین ها آن قدر کوچک هستند که حتی با لمس کردن هم نمی توانم آن ها را پیدا کنم، اما تا ماه ها بعد از جا گذاشتن آن ها صورتم واقعا درد می کرد.

خودم را نمی شناسم

عمل جراحی که سیدنی جکسون انجام داده شبیه عمل جراحی است که هری مونتاگ، اخیرا در طی جراحی زیبایی موسوم به جراحی ماراتن خود (چون این جراحی ها یازده ساعت به طول می انجامد) آن را تجربه کرد، این یک جراحی بسیار سخت است که باید تا روزها بعد درد آن را تحمل کنی، اما من از کاری که نموده ام پشیمان نیستم. اولین جراحی که روی جکسون انجام گرفت، در سال 1988 بود- یعنی 23 سال قبل که او 32 ساله بود- اما حالا او پس از انجام 51جراحی دیگر می گوید، از انجام حتی یکی از این جراحی ها پشیمان نشده است: از نتیجه عمل هایی که روی من اجرا شده، راضی هستم. این یک روند آرام و مرحله به مرحله بوده است؛ در واقع یک پازل که ذره ذره تکمیل شده است. اگر جراحی های انجام گرفته روی من را بنویسید، متوجه می شوید، درواقع کل وجود من تغییر نموده و متفاوت شده است. ولی می توانم بگویم که کاملا از تمام آنچه رخ داده راضی هستم، باید بگویم راحت تر از مونتاگ هستم زیرا عمل های جراحی من جدا جدا و به صورت مرحله ای بوده، اما او 10 جراحی زیبایی را به صورت همزمان انجام داد و در چنین وضعی ممکن است، نتیجه حاصله آن قدر متفاوت باشد که حتی خود او نتواند خودش را بشناسد. این احتمالا اتفاقی است که برای او افتاده و دلیل ناراضی بودن و ضربه روحی که او خورده هم همین است. اگر او این 10 جراحی را به طور مجزا انجام می داد و به همین شکلی که در حال حاضر دارد می رسید، احتمالا راضی بود اما حالا اصلا راضی نیست.

نیکلاس کیج خراب کرد، جان تراولتا نه

حالا جکسون ادعا می نماید، به مقدار یک پزشک متخصص جراحی پلاستیک می تواند در خصوص نتایج یک جراحی زیبایی نظر بدهد: وقتی به عکس یک بازیگر نگاه می کنم یا حتی وقتی مشغول تماشای یک فیلم هستم، فورا با تماشا چهره این بازیگر می توانم بگویم در صورت چه نوع جراحی او می تواند چهره زیباتری داشته باشد و در صورت انجام چه عملیاتی در نهایت پشیمان خواهد شد. من همه این ها را روی خودم تجربه نموده ام و برای همین می گویم این تجربه را ساده به دست نیاورده ام. خانم جکسون بسیاری از عمل های جراحی خود را با استفاده از بیمه درمانی انجام داده اما در عین حال بیشتر از 100 هزار دلار هم در این سال ها صرف ثبت رکورد بی نظیرش نموده است. اما این خانم در خصوص چهره های معروف دنیا هم نظرهایی جالبی دارد: سیلوستر استالونه مدتی نبود و بعد با صورتی تغییر یافته ظاهر شد. پزشکان کار خودشان را خوب انجام داده اند، زیرا صورت او تغییر خیلی خاصی ننموده فقط چند تغییر کوچک نموده است اما حالا چهره او چندسال جوان تر به نظر می رسد ولی در عوض نیکلاس کیج خیلی بد شده است. نیکلاس کیج صورت مناسبی داشت اما به نظرم پزشکان او در انجام جراحی پیوند موهای او خوب عمل ننموده اند و حالا در عکس ها و نماهای کلوزآپ می توانید متوجه شوید که موهای او چقدر مصنوعی و دوپاره است و در کل حالت سروصورت او بعد از این پیوند خیلی بد شده است.

امروزه با انجام عمل های پیوند مو به صورت دانه به دانه و فولیکول به فولیکول موها حالت طبیعی و فوق العاده ای پیدا می نمایند، اما نمی دانم چطور آدمی مثل نیکلاس کیج می تواند چنین اشتباهاتی انجام دهد و این گونه موهای خودش را خراب کند، در عوض جان تراولتا برترین مثال برای انجام یک جراحی زیبایی بی نقص برای رفع کم شدن موهاست. به نظر من پزشکانی که روی موهای جان تراولتا کار نموده اند، کار خودشان را عالی انجام داده اند.

امروزه با انجام عمل های پیوند مو به صورت دانه به دانه و فولیکول به فولیکول موها حالت طبیعی و فوق العاده ای پیدا می نمایند، اما نمی دانم چطور آدمی مثل نیکلاس کیج می تواند چنین اشتباهاتی انجام دهد و این گونه موهای خودش را خراب کند

خیلی ها اصلا احتیاجی به جراحی زیبایی ندارند

سیدنی جکسون آن قدر حرفه ای است که می تواند جزئیات تمام جراحی هایی که ستارگان هالیوودی انجام داده اند را روی یک کاغذ برای شما بنویسد: شارون استون عمل جراحی زیبایی بینی، کشیدن پوست گردن، گونه گذاری، رفع کردن چین و چروک های دورچشم و کشیدن چشم ها را انجام داده و نتیجه هم خیلی خوب بوده است، اما به نظر من او حالا به جراحی های نو احتیاج دارد. ولی این یعنی همه ستاره ها بازیگران به جراحی احتیاج دارند؟ نه، اصلا، من رکورددار انجام جراحی های زیبایی هستم اما فکر می کنم خیلی ها حتی به یک جراحی هم احتیاج ندارند.

شما به بعضی فوق ستاره ها نگاه کنید، آن ها با این که سن بالایی دارند اما چهره شان هیچ احتیاجی به تغییر ندارد، مثل رابرت دنیرو، آل پاچینو و هریسون فورد، من که فکر نمی کنم آن ها با جراحی پلاستیک می توانستند بهتر از این شوند.

منبع : مجله زندگی ایده آل

پ

منبع: برترین ها
انتشار: 22 مهر 1403 بروزرسانی: 22 مهر 1403 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 1030

به "اشتباه من را انجام ندهید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتباه من را انجام ندهید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید