اعتباری شدن یارانه ها در نمایشگاه مجازی موجب استقبال دانشجویان شد

به گزارش وبمستر وبلاگ، به گزارش خبرنگاران ، سیدعباس حسینی نیک، مدیر انتشارات مجد در گفت و گو با روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، با اشاره به اهمیت عرضه کتاب در فضای مجازی، مطرح نمود: ما از سال 1380 سایت فعال فروشگاهی داشتیم و از آن زمان تجربه فروش اینترنتی را داریم و الان هم سایت فعال است و اهمیت آن را در ایام کرونا شاهد بودیم و ناشرانی هم که فروش اینترنتی داشتند در ایام کرونا آسیب کمتری دیدند.

اعتباری شدن یارانه ها در نمایشگاه مجازی موجب استقبال دانشجویان شد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

وی ادامه داد: در نمایشگاه مجازی نیز که امکان بارگذاری و اصلاح اطلاعات داشتیم تلاش کردیم خیلی دقیق کار خود را انجام دهیم و اگرچه مواردی هست که اطلاعات تکرار شده است اما در مجموع کامل بودن اطلاعات کتاب ها یکی از مهمترین دلایل فروش ما بوده است.

حسینی نیک با بیان اینکه اطلاعات کتاب های ناشران باید به روز و دقیق باشد، گفت: چنین موضوعی موجب می شود که مشتری با سهولت بیشتری کتاب مورد نظر خود را پیدا کند اما مهمترین دلیل فروش، کامل بودن اطلاعات و به روز بودن قیمت ها در موسسات انتشاراتی است.

وی درباره استقبال مردم از نمایشگاه مجازی کتاب نیز توضیح داد: با توجه به اعتباری شدن یارانه ها در سال جاری، خرید کتاب برخلاف نمایشگاه فیزیکی سهولت بیشتری داشته باشد و این موضوع اهمیت زیادی در استقبال دانشجویان داشت و بر اساس آمارها استقبال زیادی هم از آن شده است.

حسینی نیک در سرانجام یادآور شد: دلیل اینکه بخش غیریارانه ای خیلی مورد استقبال مردم قرار نگرفت این بود که عمدتا ناشران در سایت های خودشان همین درصد تخفیف را در طول سال ارایه می کنند و انگیزه زیادی در میان خریداران ایجاد نمی کرد، در حالی که در بخش یارانه ای به دلیل اینکه میزان یارانه و تخفیف ناشر چشمگیر بود استقبال بیشتری از آن شد.

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران تا هشتم بهمن ماه به نشانی tehranbookfair.ir تمدید شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 163

به "اعتباری شدن یارانه ها در نمایشگاه مجازی موجب استقبال دانشجویان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتباری شدن یارانه ها در نمایشگاه مجازی موجب استقبال دانشجویان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید