افزایش بستری های کرونایی در بوشهر نگران کننده است

به گزارش وبمستر وبلاگ، دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به فرایند افزایشی آمار بستری های کرونایی، این شرایط را برای استان نگران کننده خواند.

افزایش بستری های کرونایی در بوشهر نگران کننده است

به گزارش از ، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در 24 ساعت گذشته 111 بیمار تازه در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بستری شده اند که از این تعداد ابتلای 62 نفر به کرونا، قطعی است.

او اضافه کرد: اکنون 375 نفر در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بستری هستند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر اعلام نمود: آمار بستری ها هر روز در حال افزایش است و این شرایط برای استان نگران کننده است.

کشمیری اسم کرد: باید با همکاری هم استانی ها و رعایت شیوه نامه های بهداشتی جلوی افزایش موج پنجم کرونا گرفته گردد تا شاهد مرگ عزیزانمان نباشیم.

او بعلاوه با اشاره به اینکه اکنون 49 بیمار کرونایی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ها در حال درمان هستند، اعلام کرد: 17 نفر از این افراد در شرایط حاد بیماری قرار دارند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه سه نفر به فوتی های کرونا اضافه کرده شدند، گفت: فوتی های تازه، دو آقای 85 ساله بدون سابقه بیماری زمینه ای و 67 ساله با سابقه بیماری زمینه ای فشارخون و دیابت و یک خانم 56 ساله با سابقه بیماری سرطان هستند.

کشمیری اضافه کرد: در شبانه روز گذشته 89 بیمار باحال عمومی خوب از بیمارستان های استان بوشهر ترخیص شده اند، که از این تعداد 75 نفر به کرونا مبتلا بودند.

او اعلام کرد: از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر تا کنون 51 هزار و 809 نفر به این ویروس مبتلا شده اند و هزار و 252 نفر هم به همین دلیل جان خود را از دست داده اند.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 463

به "افزایش بستری های کرونایی در بوشهر نگران کننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش بستری های کرونایی در بوشهر نگران کننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید