اول ساندویچ بعد سینما در سه نقطه بیستم

به گزارش وبمستر وبلاگ، به گزارش خبرنگاران ، اول دفتر شماره بیستم به بهانه ایام جشنواره با سؤال های یحتمل یک حدود بی جای یک فیلمساز حرفه ای یعنی امرالله احمدجو شروع می گردد.

اول ساندویچ بعد سینما در سه نقطه بیستم

در قسمت پرونده این شماره هادی مقدم دوست، مریم حسن نژاد، فاطمه فهیمی، فاطمه خسروانی، حسین شمس، مریم نظام دوست، رضا سعیدی ورنوسفادرانی، امیرعلی روشن و شیرین حسن نژاد به سینما و همه عوامل و ابعاد مربوط به آن پرداخته اند.

هادی مقدم دوست که خودش از دست اندرکاران سینماست در یادداشت فقط عین فیلما با تمرکز بر مثال سیلی و تودهنی، تفاوت واقعیت فیلمی و واقعیت واقعی را می شکافد، مریم حسن نژاد که دل پری از سینمای ایران دارد در با تشکر از خانواده رجبی عملکرد، چیستی و چرایی سینمای ایران را واکاویده است، امیرعلی روشن در ماشالاتون باشه ملوک خانوم ما و فیلم دیدن هایمان را از شروع تا امروز آنالیز نموده، فاطمه فهیمی در تلاقی طرفین به سلامتی و با اصرار ژانرهای سینمای ایران را به طور خلاصه شناخته و شناسانده، فاطمه خسروانی در در جوار شانه های تخم مرغ فراوریات سینمای خانگی را مورد مداقه قرار داده، حسین شمس در ما مقرّ ایرانی ها را پیدا کرد از آدم خوب ها و آدم بدهای سینمای ایران نوشته است، مریم نظام دوست هم در به هم ور و قاراشمیش تصویر هولناک خانه و خانواده را در سینمای ایران تشریح نموده، رضا سعیدی ورنوسفادرانی در اینکاره ها و آنکاره ها برآورد نموده که برخی از بازیگران سینمای ایران باتوجه به نقاط ضعف و قوتشان اگر بازیگر نبودند، چه کاره بودند و شیرین حسن نژاد در بیتا فرهی در کسوت خانوم هویشام در قالب یک نمایشنامه حرف هایی که در حالت عادی نمی توانستیم اینقدر باز کنیم را باز نموده است.

در بخش نیمخط سه نقطه سینمایی هم که ضمیمه کمی تا قسمتی جدی تر سه نقطه است، نفیسه رحمانی با پنج یادداشت با پانزده هزار تومان سینما را وسط هال تان بگذارید، جشنواره خودمه به هیشکی نومودوم های وطن را بشناس، سینمای سیاه یا سینمای حق مردم را پس بدهید، از سینما رفتگان و بر سینما آمدگان و سینمای هار هور هیر به اقتصاد سینمای ایران، جشنواره های فیلم، سینمای جشنواره پسند، رکوردداران سینمای ایران و سینمای کمدی پرداخته است. نیمخط با مطلب اون سکانس آخری که اصغر فرهادی نمی سازه که نظر مخاطبان سه نقطه در خصوص ترین های سینمای ایران است به سرانجام می رسد.

یوسفعلی میرشکاک با حضرتعالی، حقیر و مستضعفین، محمد صالح علا با صفحه جدید زعفران زار و می خواستم یک عمر به پای هم پیر شویم، سیداکبر میرجعفری با شیء گمشده در آخرین جیب، زهرا درمان با ساعت طلایی کپیدن و سید اکبر موسوی با جان من بروید سر اصل مطلب در بخش کرسی آزادنویسی سه نقطه بیستم حضور دارند. این بخش باشگاه نویسندگان همیشگی سه نقطه است که هریک در فرم و با بیان مخصوص به خود می نویسند.

در تهرانشهر شماره بیستم هم رضا ساکی با گرگ تنها در تهران از سفرها و مهاجرت به تهران نوشته است. جفت خوشحالان نیز که گفتگویی است با آنها که حال خوشی دارند و حال دیگران را هم خوش می دارند، در این شماره به سراغ رحمت رنجبر، یار قدیمی سه نقطه رفته است. آلبوم تهرانشهر بیستم به سینماهایی که دیگر سینما نیستند پرداخته و معروف ترین سینماهای تعطیل شده تهران را روایت می نماید.

در درباره طنز بیستم نیز محمود فرجامی با نهمین قسمت استندآپ کمدی، رام کردن حیوان سرکش استندآپ کمدی از نخستین اجرا و نکات مربوط به آن نوشته است و اسماعیل امینی در کارگاه طنز با رویکردی جدید به شما شرح می دهد که چیست که طنز را ارزشمند می نماید.

ماهنامه سه نقطه با همکاری هنرمندان شیما جوهرچی، فاطمه چاوشی، طیبه دالایی، نفیسه رحمانی، حامد رضوی، محمد رفیعی، حسین شمس، سیدمحمد صاحبی، محمد صمدی، فاطمه فهیمی، مرتضی کاردر، سحر نحوی و... سایر دوستان و آشنایان، و به مدیرمسئولی امید مهدی نژاد فراوری و منتشر می گردد.

بیستمین شماره سه نقطه، در 220 صفحه و با قیمت 40 هزار تومان در کتابفروشی ها و دکه های روزنامه فروشی و فروشگاه های آنلاین عرضه شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 182

به "اول ساندویچ بعد سینما در سه نقطه بیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اول ساندویچ بعد سینما در سه نقطه بیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید