این نشانه ها می گوید که عاشق شده اید!

به گزارش وبمستر وبلاگ، حتما شما هم در آغاز یک رابطه با جنس مخالف، دچار احساساتی می شوید که برای شما نو و از طرفی مجذوب کننده است.

این نشانه ها می گوید که عاشق شده اید!

بعضی اوقات شک دارید که حسی که پیدا نموده اید جدی و ریشه دار بوده و یک عاشق تمام عیار شده اید یا یک احساس گذرا و مقطعی است که فردا دیگر برای شما اهمیتی نخواهد داشت. با ما در این مطلب از مجله اینترنتی خبرنگاران همراه باشید تا با نشانه های عاشق شدن آشنا شوید.

نشانه های عاشق شدن

بعضی از نشانه ها در بدن ما وجود دارد که به ما ثابت می نماید عاشق شده ایم و فقط برای دریافت این نشانه ها ضروری است بیشتر در خود دقیق شویم.

ناخودآگاه درباره کارهایی صحبت می کنید که می خواهید در آینده کنار هم انجام دهید

عجیب نیست که درباره فلان کنسرت که سه ماه دیگر برگزار می گردد صحبت کنید یا درباره سفری که می خواهید تابستان پیش رو به شمال داشته باشید، چون او هم حتما تا آن زمان کنار شما هست و این ها را باهم تجربه خواهید کرد.

وقتی می گویید دلم برایت تنگ می گردد، به این خاطر است که واقعا حتی بعد از یک روز دوری هم خبرنگارانن برایش تنگ می گردد. این جمله فقط محض دل خوشی نیست، احساسی حقیقی است که نشان می دهد او دیگر بخشی از زندگی شما است.

مدت هاست که به روابط قبلی خود فکر ننموده اید

بالاخره ممکن است شما قبلا رابطه عاشقانه ای را تجربه نموده باشد اما رابطه تان با او به قدری خوب است که نمی توانید و نمی خواهید خود را مشغول گذشته کنید.

چیزهایی که معمولا از آن ها بدتان می آمد، دیگر چندان بد به نظر نمی رسند

البته اگر در کنار او این کارها را انجام دهید، برایتان لذت بخش خواهد بود. از ترن هوایی می ترسیدید؟ اما دیگر نمی ترسید، البته به شرط آنکه دست در دست هم داشته باشید و به هم قول بدهید که به جیغ ودادهای همدیگر نخندید.

برای او و به خاطرش ازخودگذشتگی می کنید

مسلما نمی خواهید مسئولیت های خود را به خاطر او کنار بگذارید اما اگر مریض باشد و از شما بخواهد به جای رفتن به سینما از او مراقبت کنید، با کمال میل این کار را انجام می دهید.

وقتی روز سختی را پشت سر می گذارید، فکر کردن به او آرامش بخش است

در محل کار با مشکلاتی روبه رو شده اید که حسابی اعصاب تان را خرد نموده اند، اما فکر کردن به او موجب آسودگی تان می گردد.

وقتی کنار او هستید احساس امنیت می کنید

توصیف این احساس سخت است، اما واقعا برترین چیز دنیاست. انگار که در کنار او ممکن نیست هیچ اتفاق بدی بیفتد.

خودتان بودن از نشانه های عاشق شدن

شاید قبلا کوشش می کردید او را تحت تاثیر قرار دهید اما حالا از روبه رو شدن با او درحالی که شلوار راحتی پوشیده اید و پاچه هایش را در جوراب تان فرو نموده اید، مسئله ای ندارید. حتی ممکن است در آشپزخانه مشغول زمزمه یک ترانه معمولی یا حتی مبتذل هم باشید اما از اینکه او شما را در چنین وضعیتی هم ببیند، ابایی ندارید.

مدام چیزهایی جلوی چشمتان می آیند که می دانید او دوست دارد

چیزهایی که تا پیش از این هر روز بی تفاوت از کنارشان رد می شدید، ناگهان توجه تان را به خود جلب می نمایند، چون او دوست شان دارد.

نگران دور شدن او نبودن از نشانه های عاشق شدن

کنار او راحت گریه می کنید و عکس های خجالت آور دوران کودکی خود را که قسم خورده بودید هیچ کس نبیند، به او نشان می دهید. چون مطمئن هستید او شما را قضاوت نمی نماید و کنارتان می ماند. برای اینکه اطلاعات بیشتری در خصوص روابط عاطفی داشته باشید به مطلب چگونه نیمه گمشده خود را پیدا کنیم؟سر بزنید.

وقتی شما را اذیت می نماید، همچنان می خواهید کنارش باشید

واقعا از دیدنی عکس های دوران کودکی او لذت می برید. حتی گوش دادن به داستان های طولانی و بی سروته او را هم دوست دارید. فقط دوست دارید باهم باشید و درباره همه چیز باهم حرف بزنید.

می خواهید همه چیزهای مورد علاقه خود را به او نشان دهید

این کار را نه به این خاطر که می خواهید با کوشش به فرد موردعلاقه او تبدیل شوید بلکه به این خاطر که دوست دارید او شما را بهتر از هر شخص دیگری بشناسد.

دوست دارید کارهایی را که قبلا انجام داده اید، بار دیگر در کنار او تجربه کنید

می خواهید بار دیگر در کنار او سری به کندوان بزنید و غروب خورشید پشت خانه های صخره ای کندوان را دست دردست هم دیدن کنید آن هم بدون آنکه به ظاهر خودتان اهمیتی بدهید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب همسایه خوب چه ویژگی هایی دارد؟ را بخوانید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 24 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1402 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 937

به "این نشانه ها می گوید که عاشق شده اید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این نشانه ها می گوید که عاشق شده اید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید