بهمن نخود دستگیر شد

به گزارش وبمستر وبلاگ، دزد حرفه ای درون خودرو با نام مستعار بهمن نخود که به همراه همدستش مرتکب 150 فقره سرقت تنها از درون خودرو های پژو 206 شده بودند در شیراز دستگیر شدند.

بهمن نخود دستگیر شد

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم رهام بخش حبیبی، دوشنبه بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات خودرو پژو 206 در شهرستان شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی نهاده شد.

وی اضافه نمود: ماموران انتظامی کلانتری 22 آزادگان شهرستان شیراز با انجام اقدامات فنی و تخصصی، 2 نفر دزد حرفه ای را که همدست هم بودند، شناسایی و آنان را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه متهمان در بازپرسی اولیه به 150 فقره سرقت تنها از درون خودرو های پژو 206 در شیراز اقرار کردند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه دزدان، 30 دستگاه ضبط و 8 دستگاه باند مسروقه کشف شد.

حبیبی، با اشاره به اینکه در پیوند با این سرقت ها چهار نفر مال خر نیز دستگیر شده اند، گفت: همه متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: مالکان خودرو باید چنانچه شیشه و قفل در خودرو آن ها معیوب شده، در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به برطرف عیب آن اقدام و هنگام ترک وسیله نقلیه از بسته بودن در ها و شیشه اطمینان حاصل نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 226

به "بهمن نخود دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهمن نخود دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید