عقاب خیلی زود از انتخاب خرچنگ برای ناهارش پشیمان شد

به گزارش وبمستر وبلاگ، عقاب سرسفید ممکن است به معنای استقلال و روحیه آمریکا باشد، اما خرچنگ در این ویدیو از نظر شجاعت و جسارت محض نمره های بالایی دریافت می نماید. با وجود اینکه عقاب بسیار بزرگتر است، خرچنگ به مقدار کافی مبارزه می نماید تا فرار کند و از تبدیل شدن به وعده غذایی عقاب جلوگیری کند.

عقاب خیلی زود از انتخاب خرچنگ برای ناهارش پشیمان شد

این کلیپ با یک عقاب سرسفید آغاز می گردد که با شکوه روی صخره ای در آب نشسته است. ما انتظار داریم که این پرنده شگفت انگیز را ببینیم که یک ماهی خوشمزه یا لقمه دیگری را از آب انتخاب نموده و به سمت غروب خورشید پرواز کند.

در عوض، او تصمیم می گیرد به سراغ خرچنگی برود که درست روی لبه صخره نشسته است. برای این شکارچی قدرتمند به میزان کافی ساده به نظر می رسد، درست است؟ اما نه اشتباه نکنید. خرچنگ قرار نیست بدون دعوا به ناهار کسی تبدیل گردد. او به منقار عقاب چنگ می زند. عقاب که مجبور به تغییر برنامه های خود می گردد، در اطراف صخره حرکت می نماید و بال های خود را دراز نگه می دارد تا سعی کند تعادل را حفظ کند. خرچنگ عقاب را چند بار تکان می دهد و احتمالاً عقاب از انتخاب این خرچنگ خاص برای ناهارش پشیمان است. خرچنگ جانانه ایستادگی می نماید و باعث می گردد عقاب به سمت عقب در آب غوطه ور گردد.

عقاب در کوشش برای به دست آوردن مجدد جای خود، در نهایت تا سر او غوطه ور می گردد. در نقطه ای، خرچنگ از منقار عقاب رها می گردد و روی سر او می رود. خرچنگ با دادن آخرین نیشگون گرفتن به او به داخل آب می رود و آزاد می گردد. عقاب دوباره روی صخره می رود و وانمود می نماید که هیچ اتفاقی نیفتاده است.

منبع: ساناپرس

منبع: فرارو
انتشار: 14 شهریور 1402 بروزرسانی: 14 شهریور 1402 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 982

به "عقاب خیلی زود از انتخاب خرچنگ برای ناهارش پشیمان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عقاب خیلی زود از انتخاب خرچنگ برای ناهارش پشیمان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید