فریت بار یا اضافه بار مسافری، مسئله این است!

به گزارش وبمستر وبلاگ، پاسخ این پرسش یکی از مهمترین مسائل مهاجران و مسافران هوایی بوده و است!

فریت بار یا اضافه بار مسافری، مسئله این است!

فریت بار یا اضافه بار مسافری، مسئله این است! مسافران و مهاجران با توجه به مسائل مالی و نرخ متلاطم ارز با مسائل زیادی در سفرهای خود روبرو هستند. حمل هوایی لوازم منزل و یا اضافه بار همراه مهاجران هم، خود یکی از این دغدغه ها است. فریت اضافه بار مسافران و یا حمل هوایی لوازم منزل به صورت فریت بار یکی از به صرفه ترین و امن ترین این راه ها است.

کدام به صرفه تر است؟ اضافه بار مسافری یا فریت بار؟

فریت بار از فرودگاه امام جهت حمل هوایی بارهای تجاری و مسافری، اضافه بار مسافری و یا لوازم منزل مهاجران یکی از راه های به صرفه ارسال بار به مقاصد مورد نظر مسافران است.شرکت های هواپیمایی در صدد پر کردن فضای پایین هواپیماهای مسافری، این امکان را به مسافران می دهند تا با پرداخت وجهی نازل، اضافه بار خود را از طریق فریت بار به مقصد مورد نظر خود حمل نمایند.به این وسیله فضای خالی داخل هواپیما پر شده و بابت این فضا درآمدی نصیب شرکت هواپیمایی شده، بعلاوه مسافران و مهاجران به جای پرداخت وجوه گزاف به عنوان اضافه بار مسافری در پای کانتر پرواز، می توانند با وجوهی بسیار نازل، در مقایسه با جریمه اضافه بار، بار همراه خود را به مقصد مورد نظر حمل نمایند. به همین دلیل فریت بار یک بازی برد-برد برای مسافران و بعلاوه شرکت های هواپیمایی به شمار میرود.

برای فریت بار خود از کارشناسان ما مشاوره بگیرید

چگونه فریت بار انجام می گردد؟

مسافران و مهاجران می توانند قبل از روز پرواز با مراجعه به قسمت فریت بار فرودگاه امام، با در دست داشتن بلیط و پاسپورت به قسمت فریت بار مسافری گمرک فرودگاه امام مراجعه نموده و نسبت به ارسال بار خود به صورت هوایی و با قیمت های مناسب اقدام نمایند.

پس از اظهار بار در گمرک و دریافت پته مسافری به دفاتر فریت بار مراجعه نموده و نسبت به صدور بارنامه اقدام نمایند. پس از صدور بارنامه و انجام تسویه حساب، با در دست داشتن بارنامه و تگ های بار به انبارهای گمرک مراجعه نموده و پس از انجام فرایند های امنیتی و حراستی، نسبت به الصاق تگ های بار و تحویل بار به ایرلاین اقدام نمایند.

هزینه ارسال اضافه بار مسافری با فریت

مسافران و مهاجران می توانند با تماس با قسمت فریت بار فرودگاه امام نسبت به درخواست سرویس های ویژه جهت تحویل و بسته بندی مناسب بار در منزل و حمل آن به فرودگاه اقدام نمایند.

هم اکنون برای فریت بار لوازم خود از کارشناسان ما استعلام قیمت کنید

سایت اینترنتی IKAFRIGHT در راستای خدمات آنلاین و اینترنتی می تواند مسافران و مهاجران را با پایین ترین نرخ فریت بار و بعلاوه مناسب ترین نرخ بسته بندی و سایر خدمات کمک برساند. مسافران و مهاجران می توانند با مراجعه به این سایت اینترنتی و بعلاوه تماس با مشاوران زبده حمل هوایی و فریت بار از امکانات آن ها در راستای فریت بار با پایین ترین هزینه حمل استفاده نمایند.برای مطالعه بیشتر در مورد فریت بار از فرودگاه امام می توان به قسمت سوالات متداول سایت فریت بار فرودگاه امام مراجعه نموده و مقاله های آموزشی را هم در بخش وبلاگ مطالعه کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 1 بهمن 1401 بروزرسانی: 1 بهمن 1401 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 890

به "فریت بار یا اضافه بار مسافری، مسئله این است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریت بار یا اضافه بار مسافری، مسئله این است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید