هماهنگی تیم ملی والیبال بیشتر شد، باید به ترکیب نهایی المپیک برسیم

به گزارش وبمستر وبلاگ، به گزارش خبرنگاران، در سومین روز از رقابت های لیگ ملت های والیبال، تیم ملی ایران امروز (یکشنبه) از ساعت 14:30 مقابل تیم ملی هلند صف آرایی کرد. این نخستین ملاقات رسمی دو تیم بود که با رجحان 3 بر صفر ایران به سرانجام رسید.

هماهنگی تیم ملی والیبال بیشتر شد، باید به ترکیب نهایی المپیک برسیم

بهنام محمودی کارشناس والیبال ایران در مصاحبه با خبرنگاران پس از پیروزی ایران مقابل تیم ملی والیبال هلند گفت: هدف فدراسیون والیبال حضور تیم ملی در لیگ ملت ها به عنوان بازی تدارکاتی بود تا الکنو بازیکنان جوان را محک بزند و به ترکیب خود در المپیک دست یابد.

کارشناس والیبال گفت: آرمان صالحی، صابر کاظمی، امیرحسین اسفندیار و میثم صالحی کم تجربه هستند و در لیگ ملت ها می توانند پخته شوند. البته آنها بازی های خوبی به نمایش گذاشتند.

وی تاکید نمود: در بازی نخست دو تیم ژاپن و ایران کیفیت بالایی نداشتند و ژاپن از اشتباهات ایران استفاده کرد. در بازی با روسیه کور سوی امید روشن شد و امروز ملی پوشان عملکرد خوبی داشتند. بازی به بازی هماهنگی بیش تر می گردد. نتیجه مهم است اما باید به المپیک فکر کنیم و به ترکیب نهایی برسیم. باید بازیکنان از نظر ذهنی و جسمی برای المپیک آماده شوند.

محمودی درباره بازی های هفته دوم مقابل کانادا، ایتالیا و بلغارستان گفت: توانایی شکست هر سه تیم را داریم به شرطی که تیم به هماهنگی برسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 360

به "هماهنگی تیم ملی والیبال بیشتر شد، باید به ترکیب نهایی المپیک برسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هماهنگی تیم ملی والیبال بیشتر شد، باید به ترکیب نهایی المپیک برسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید