کشف 21 مقبره باستانی متعلق به دودمان هان در چین (تور ارزان چین)

به گزارش وبمستر وبلاگ، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، کشف 21 مقبره باستانی متعلق به دودمان هان در چین صورت پذیرفت.

کشف 21 مقبره باستانی متعلق به دودمان هان در چین (تور ارزان چین)

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

باستان شناسانی که در حوالی کوهپایه ای واقع در چین مشغول کاوش بودند، بقایای 21 مقبره با قدمت دو هزار سال را کشف کردند. با توجه به وجود آثار باستانی نفیس در این مکان، گمان می رود که این مقبره ها سلطنتی باشند.

این مجموعه مقبره های دو هزار ساله در محوطه باستان شناسی به نام چانگشا واقع در هزار کیلومتری جنوب غربی شانگهای کشف شده اند. پادشاهی باستانی چانگشا در سال 203 یا 202 پیش از میلاد تاسیس شده بود و بزرگترین و قدیمی ترین پادشاهی در امپراتوری هان چین محسوب می گردد.

به گزارش شینهوا نیز در جریان کشف این 21 مقبره بیش از 200 اثر تاریخی کشف شده است. در یکی از این گورها مجموعه ظروف سفالین به قدمت دو هزار سال نیز کشف شد.

باستان شناسان این گورها را به دو دسته تقسیم نموده اند. بعضی از این گورها به همراه گذرگاه و سایرین بدون گذرگاه ساخته شده اند. بسیاری از این گورها در کنار همدیگر قرار دارند.

محققان با آنالیز دقیق این 21 گور دریافتند که یک خانواده سلطنتی در کنار هم در این گورستان باستانی دفن شده اند.

منبع: همگردی
انتشار: 29 دی 1401 بروزرسانی: 29 دی 1401 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 889

به "کشف 21 مقبره باستانی متعلق به دودمان هان در چین (تور ارزان چین)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 21 مقبره باستانی متعلق به دودمان هان در چین (تور ارزان چین)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید