سیب را جدی بگیرید

به گزارش وبمستر وبلاگ، میوه رسیده سیب دارای 80 درصد قند و میوه ای مناسب برای افراد دیابتی است، چرا که برای سوختن احتیاج زیادی به انسولین ندارد. در پوست سیب، ویتامین ها و املاح زیادی از جمله تیامین، نیاسین، ریبوفلاوین، ویتامین c، فسفر و... وجود دارد. برای برطرف یبوست های مزمن در مدت 15 روز، روزانه 3 عدد سیب به صورت صبح ناشتا، قبل از نهار

سیب را جدی بگیرید

سیب را جدی بگیرید

میوه رسیده سیب دارای 80 درصد قند و میوه ای مناسب برای افراد دیابتی است، چرا که برای سوختن احتیاج زیادی به انسولین ندارد. در پوست سیب، ویتامین ها و املاح زیادی از جمله تیامین، نیاسین، ریبوفلاوین، ویتامین c، فسفر و... وجود دارد. برای برطرف یبوست های مزمن در مدت 15 روز، روزانه 3 عدد سیب به صورت صبح ناشتا، قبل از نهار و قبل از خواب میل کنید. دم نموده پوست درخت سیب می تواند تب مالاریا و تب های صفراوی را به خوبی تحت کنترل درآورد. کسانی که بیماری نقرس دارند و افرادی که اسید اوریک خون شان افزایش می یابد، بدون تردید با مصرف روزانه 4 عدد سیب با پوست، مانع تشکیل اسید اوریک می شوند. روزانه مصرف یک استکان از افشره سیب مانع هر نوع گرفتگی صدا می گردد.

اگر دچار ناراحتی عفونی و روده ای می باشید، از دم نموده برگ سیب بهره ببرید. اندازه 120 گرم برگ سیب را در یک لیتر آب به مدت 5 دقیقه دم نموده و روزانه یک فنجان از آن را میل کنید. اگر اشتها ندارید همواره سیب را بو کنید. اگر آدم وسواسی هستید روزانه 5 عدد سیب را به مدت 70 روز میل کنید تا تاثیر آن بر شما آشکار گردد. اگر ورم مفاصل دارید، دچار رماتیسم هستید یا ناراحتی های کلیوی دارید که منجر به کاهش ادرار می گردد، 50 گرم پوست خشک شده سیب را در 2 لیوان آب به مدت 10 دقیقه بجوشانید و در سه نوبت قبل از غذا میل کنید.

مصرف سیب با پوست به نسبت روزانه یک عدد در صبح ناشتا می تواند شما را از ابتلا به سرطان در امان نگه دارد. سیب غنی از ویتامین های گروه b، منیزیم و فسفر است. به همین علت در تقویت اعصاب نقش بسزایی دارد.

منبع:کوچه ما شماره 7.

منبع: راسخون
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 505

به "سیب را جدی بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیب را جدی بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید